کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس جمهور کرواسی با هواپیمای حامل هواداران تیم ملی فوتبال کشورش عصر امروز (شنبه) وارد سوچی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، کولیندا گرابار برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال کرواسی برابر روسیه که از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ آغاز می‌شود، وارد شهر سوچی شد.

براساس این گزارش،‌ ونیامین کونراتیف، فرماندار کرواسنودار به استقبال رئیس جمهور کرواسی در فرودگاه شهر سوچی رفت و خطاب به وی گفت: ورود شما را به سرزمینِ «کوبان» خوش‌آمد می‌گوییم و امیدواریم تیم‌های ملی فوتبال روسیه و کرواسی امشب بازی زیبایی را به نمایش بگذارند.

نکته جالب سفر رئیس جمهور کرواسی به سوچی همراهی او با هواداران تیم ملی فوتبال کشورش در هواپیمای چارتری بود که آنها را به روسیه انتقال می‌داد. یکی از هواداران تیم ملی فوتبال کرواسی در این رابطه گفت: کولیندا گرابار از کرواسی همراه ما به سوچی پرواز کرد و پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان را بر تن داشت. او بسیار دموکراتیک است و سفرش با هواداران فوتبال طبیعی به نظر می‌رسد.

قرار است رئیس جمهور کرواسی پیش از حضور در ورزشگاه فیشت شهر سوچی با دیمیتری مدودف، نخست وزیر روسیه دیدار کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.