کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم تیم ملی آرژانتین درباره موقعیت بسیار خوبی که در مصاف تیمش مقابل عقاب‌های آفریقا به هدر داد توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی پراضطراب برای آرژانتینی‌ها که برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ محکوم به پیروزی مقابل نیجریه بودند، گونسالو ایگواین، سوهان روح هواداران آلبی‌سلسته بود. او یکی پس از دیگری موقعیت‌های آرژانتین را به هدر می‌داد که مهمترین آنها در پایان نیمه دوم پیش از به ثمر رسیدن گل پیروزی بخش مارکوس روخو بود وقتی که مقابل دهانه دروازه، از سانتری عالی از جناح چپ توپ را به فضای بالای دروازه نیجریه کوبید و آه و افسوسی بود که از نهاد تمام هم‌‌تیمی‌ها و هواداران آرژانتین بلند شد.

مهاجم یوونتوس اما در پایان بازی به اینکه صعود تیمش مهم بوده تأکید کرد و گفت: یک سانتر خوب برای من ارسال شد. من فضای پایین دروازه حریف را نشانه گرفتم اما توپ بالا رفت. به هر حال مهم این است که مارکیتوس «مارکوس روخو» توانست گل بزند.

ایگواین ادامه داد: اینگونه نبود که بار بزرگی روی دوش ما قرار داشت. با این حال این برد شادی و شعف بزرگی در تیم ما به وجود آورد که مایه آرامش خاطر . ما لایق آن بودیم که همچنان از حضور در جام جهانی لذت ببریم. زمانی که مارکوس گل را زد، کل تیم غرق در شادی شد چون ما در تمام مقاطع بازی می‌دانستیم که شایستگی صعود به یک هشتم را داریم. افتخار می‌کنیم که این بازی را برای تیم ملی انجام دادیم آن هم مقابل یک تیم فیزیکی مقثل نیجریه. در بازی بعدی‌مان برابر فرانسه، باید با قدرت روانی بالا و یک بازی مانند آنچه مقابل نیجریه داشتیم، به میدان برویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.