کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنان از مدیران باشگاه ناراحت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، زمانی که اولین تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی جهت حضور در هجدهمین دوره لیگ برتر برگزار شد، اشاره کردیم که وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی‌پوشان از عدم تمدید قرارداد ستاره‌های فصل گذشته، کیفیت چمن ورزشگاه نوبنیاد و دیگر مسائل ناراحت است. اکنون خبر می‌رسد که شفر در جلسه با مسئولان باشگاه باز هم ناراحتی خودش را بروز داده و گفته که چرا در تعطیلات تکلیف بازیکنانی چون وریا غفوری، فرشید باقری، سرور جپاروف، تیام و امید ابراهیمی مشخص نشده است؟

سرمربی استقلال همچنین به ناهماهنگی‌های باشگاه هم اشاره کرده و گفته چرا تیم بدون کادر پزشکی تمرین می‌کند و چه کسی قرار است عواقب آن را برعهده بگیرد؟ شفر اصلا تصور نمی‌کرد که در بازگشت به ایران با مشکلات زیادی روبرو شود. مدیران استقلال هم نداشتن پول و عدم پرداخت‌های به موقع از سوی اسپانسر را بهانه کرده و قول داده‌اند به زودی قرارداد بازیکنان و همچنین بحث سفر تیم به خارج از کشور برای برگزاری اردو را عملیاتی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.