کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دیدار تیم‌هاى ایران و پرتغال برای علاقه مندان به ورزش و خانواده‌هاى آنها در ورزشگاه بزرگ آزادى به نمایش در مى آید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناصر محمودی‌فرد مدیر مجموعه ورزشى آزادى اعلام کرد: مجوز نمایش بازی ایران و پرتغال در ورزشگاه یکصد هزار نفرى آزادى صادر شد و علاقه مندان به ورزش مى‌توانند همراه اعضاى خانواده خود این بازی را از روى سکوی تماشاگران مشاهده کنند.

بر همین اساس درِ غربى مجموعه ورزشى آزادى از ساعت۱۹:۳۰ به روى علاقه مندان باز مى‌شود و آنها مى‌توانند در مجموعه حضور یابند.

طیق برنامه‌ریزی صورت گرفته به مانند بازی ایران و اسپانیا یک نمایشگر بزرگ به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع در قسمت روبه‌روی جایگاه ورزشگاه آزادی کار گذاشته خواهد شد تا تماشاگران از طبقه اول و دوم ضلع غربی ورزشگاه، تماشاگر بازی باشند. مشکلات فنی این نمایشگر بزرگ برطرف شده و تماشاگران با کیفیت مناسب نظاره گر بازی ایران و پرتغال خواهند بود.

بلیت فروشى این مسابقه به مانند دیدار قبلی اینترنتى و از طریق سینما تیکت خواهد بود.

به گزارش تسنیم دیدار ایران و پرتغال ساعت ۲۲:۳۰ فردا (دوشنبه ۴ تیر ماه) برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.