کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در حالی که ۴۵ دقیقه تا بازی ایران و اسپانیا باقی مانده در حال حاضر حدود ۲۰ درصد ورزشگاه کازان آره‌نا پر شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ۴۵ هزار و ۳۷۹ نفری کازان آره‌نا شهر کازان به مصاف اسپانیا خواهد رفت. این دیدار دومین دیدار دو تیم در گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است و در حالی که به لحاظ جدولی نیز اهمیت بالایی دارد، اما هنوز تعداد تماشاگران زیادی وارد ورزشگاه نشده‌اند.

* در مسیر خیابان‌های منتهی به ورزشگاه تعداد هواداران ایرانی بی‌شمار بود، در حالی که در بین آنها معدود هواداران اسپانیایی به چشم می‌خورند. در ورودی‌های ورزشگاه نیز تعداد ایرانی‌ها بیشتر است.

* با وجود اینکه مقابل ورزشگاه و در گیت‌‌های ورودی هواداران زیادی حضور دارند، اما هنوز حدود ۲۰ درصد ورزشگاه توسط هواداران پر شده و بیشتر سکوها خالی است. علت این اتفاق باز شدن درهای ورزشگاه فقط سه ساعت قبل از بازی است و هواداران نیز مورد بازرسی زیادی قرار می‌گیرند.

* ابتدا اتوبوس تیم ملی ایران و سپس اسپانیا با اسکورت شدید به همراه آمبولانس وارد ورزشگاه شد و آنها از مسیری وارد ورزشگاه شدند که هیچ هوادارای حضور نداشت.

* صدای شیپورهای هواداران ایرانی در ورزشگاه از لحظه ورود به گوش می‌رسد و آنها فضای شادی را برای یکدیگر ایجاد کرده‌اند.

* در لحظه ورود دروازه‌بان‌های تیم ایران به زمین برای گرم کردن، ورزشگاه به شدت آنها را مورد تشویق قرار داد.

* بازیکنان تیم ایران با لباس‌های آبی و قرمز وارد زمین شدند و حسابی مورد تشویق قرار گرفتند.

* سعید عزت اللهی که با پشت سر گذاشتن محرومیتش در بازی امروز قرار دارد، به صورت ویژه مورد توجه کارگردان تلویزیونی قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.