ملی پوش ایرانی تیم فوتسال نفت عراق ضمن تشریح دلایل حذف این تیم از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، گفت: کلاس این رقابت‌ها با بازیکنان ایرانی بالاتر رفته است.

قدرت بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حذف تیم نفت الوسط عراق در مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا بعد از باخت به نماینده میزبان یعنی ویتنام، گفت: در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل قطر تیم ما دو دل بود که برنده شود و به عنوان صدرنشین به مصاف نماینده ویتنام برود و یا نتیجه نگیرد و با امارات در مرحله بعد بازی کنیم. در نهایت سرمربی ما با یک تصمیم منطقی اعلام کرد که اگر قرار است برنده باشیم و به فینال برسیم، باید تیم ویتنام را هم شکست بدهیم.

وی تاکید کرد: بازیکنان ما در این بازی خیلی از نظر فکری و بدنی آماده نبودند. بازیکنان عراقی تیم یک مقدار از تماشاگرانی که در سالن بودند ترسیده بودند. البته ما موقعیتهای زیادی داشتیم و اگر موقعیتهایمان را به گل تبدیل می کردیم، برنده می شدیم. در کل بازی زیبایی بود بخصوص تا زمانی که گل ویتنام به ثمر رسید.

بازیکن ایرانی تیم نفت الوسط عراق درباره عملکرد داوران این مسابقه که اعتراض بازیکنان عراق را در پی داشت، گفت: در نیمه دوم داور بحرینی تیم ما را تحت فشار برد. داور تیم ما را خیلی زود چهار خطا کرد و بازیکنان می ترسیدند داور خطای پنجم و پنالتی را اعلام کند. آقای نصیرلو هم دیگر داور بازی بود. به هر حال داور یک جاهایی تاثیرگذار بود. در یک صحنه با دروازه بان تک به تک بودم و بازیکن ویتنام روی من خطا کرد. داور باید کارت زرد دوم را به بازیکن ویتنام نشان می داد که این کار را نکرد. درست مشابه همین صحنه برای بازیکنان ما پیش آمد ولی داور کارت زرد دوم را به یار ما نشان داد.

بهادری در خصوص اینکه نفت سال گذشته فینالیست جام باشگاه ها شد ولی امسال در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد، تصریح کرد: تیم ما نسبت به سال گذشته ضعیفتر شده بود. یکی از بازیکنان خوب ما که حتی می تواند در لیگ ایران هم بازی کند و دو پیشنهاد ایرانی هم داشته است، از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و نتوانست به بازی ها برسد. یک بازیکن دیگر هم به خاطر اینکه در کشور عراق پلیس بود اجازه خروج از کشور را نداشت. ما امسال ضعیفتر بودیم ولی من و فرهاد توکلی تمام تلاشمان را کردیم نماینده خوبی برای ایران باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا سطح مسابقات جام باشگاه های آسیا نسبت به سال گذشته بالاتر رفته است؟ گفت: این سومین سال پیاپی بود که در جام باشگاه های آسیا بازی می کردم. به نظرم نسبت به سال گذشته، تیم ها خیلی بهتر شده بودند. یکی از دلایلش هم این بود که با هر تیمی بازی داشتیم، یک بازیکن ایرانی در آن حضور داشت. این باعث شده بود کیفیت بازی ها بالاتر برود. حتی بازی ما با نمایندگان اندونزی و تاجیکستان ابتدا سخت پیش رفت چون بازیکنان ایرانی خوبی در این تیم ها بودند.

ملی پوش فوتسال ایران یادآور شد: کلاس کاری جام باشگاه های آسیا بالاتر رفته بود. واقعا حضور بازیکنان ایرانی در این جام تاثیر گذارتر بود. مثلا تیم قرقیزستانی دو بازیکن ایرانی داشت که خیلی خوب کار کردند و تیم ویتنام را در مرحله گروهی شکست داد.

بهادری با بیان اینکه حضور در جام باشگاه های آسیا هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ فنی برایش خوب بوده است، درباره زمان بازگشت به ایران، گفت: بلیت ما را برای روز آخر مسابقات گرفته بودند. برای همین تا روز دوشنبه در ویتنام هستیم و بعد از آن راهی عراق و سپس ایران خواهیم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.