در کتاب جدید یک روزنامه‌نگار انگلیسی به این موضوع به صراحت اشاره شده که آقای خاص عنوان کرده است روزی بینی سرمربی آرسنال را خواهد شکست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دشمنی ژوزه مورینیو و آرسن ونگر سال‌هاست که در لیگ برتر تداوم داشته و این دو مربی از هر فرصتی برای تخریب یکدیگر استفاده می‌کنند.

پس از اینکه مورینیو از رئال مادرید جدا و در سال ۲۰۱۳ برای بار دوم هدایت چلسی را بر عهده گرفت، جدال‌های لفظی این دو مربی شدت گرفت، به‌طوری که حتی در یک مورد نزدیک بود این دو مربی در کنار زمین با یکدیگر به زد و خورد بپردازند.

یکی از مواردی که خیلی در آن موقع سر و صدا کرد، اظهارات جنجالی سرمربی فرانسوی توپچی‌ها در سال ۲۰۱۴ بود که مورینیو را متخصص ناکامی خطاب کرد و او را بابت فروش عجیب خوان ماتا به منچستریونایتد مورد انتقاد قرار داد.

روبرت بیسلی، روزنامه‌نگاری که به ژوزه مورینیو در زمان سرمربیگری‌اش در چلسی بسیار نزدیک بوده، نقل قول جالبی از آقای خاص در کتاب جدیدش که به‌زودی در معرض فروش عموم قرار خواهد گرفت، مطرح کرده است.

در بخشی از کتاب این روزنامه‌نگار که در سایت نشریه «دیلی‌میل» انگلیس به چاپ رسیده، آمده است: چند روز پس از اظهارات ونگر در مورد مورینیو و خوان ماتا، ژوزه هنوز هم بابت اظهارات سرمربی آرسنال عصبانی بود و به من گفت «ونگری که چلسی را بابت فروش خوان ماتا به منچستریونایتد مورد انتقاد قرار می‌دهد، یک روز بیرون از زمین فوتبال گیرش خواهم آورد و بینی‌اش را روی صورتش خرد خواهم کرد».

مورینیو که در این تابستان هدایت شیاطین سرخ را بر عهده گرفت، هنوز با آرسنالِ تحت‌ِهدایت ونگر روبه‌رو نشده و اولین جدال این دو مربی در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) در ورزشگاه اولدترافورد خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.