هافبک تیم ملی فوتبال ایران نسبت به شرایط اردویی تیم ملی ابراز رضایت کرد ضمن اینکه گفت می خواهد به حضور خود در تیم باشگاهی‌اش ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این اولین اردو پس از قرعه کشی رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۶ است. امیدواریم با قدرت بتوانیم برای حضور در این مسابقات آماده شویم. شرایط این اردو خوب است. از روز گذشته بازیکنان به اردو اضافه شده اند و تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم.

وی در رابطه با روند تمرینات گفت: روز گذشته یک جلسه تمرینی داشتیم و امروز دومین جلسه ای تمرینی تیم ملی محسوب می شود. اولین تمرین روز گذشته به خوبی برگزار شد.

جهانبخش در ارتباط با کیفیت لباس های تیم ملی گفت: این مساله به من مربوط نمی شود و من به عنوان بازیکن نمی توانم در این مورد نظر بدهم.

ملی پوش فوتبال ایران در رابطه با شرایط باشگاهش در دلیگ هلند تصریح کرد: امسال شرایط خوبی داشتیم. چند بازیکن جذب کردیم که می توانند به تیم ما کمک کنند تا برای فصل آینده نتایج بهتری بگیریم. شرایط خود من هم در باشگاه ابتدا چندان مناسب نبود اما رفته رفته شرایطم در تیم بهتر شد.

وی در پایان در خصوص پیشنهادهایی که از سوی باشگاه های اروپایی به دستش رسیده، تصریح کرد: پیشنهادهایی به باشگاه برای جذب من مطرح شده اما من تازه یک سال در آلکمار هستم و باشگاهم چندان با جدایی من موافق نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.