پیروزی خفیف رئال مادرید برابر لاس پالماس از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، یکشنبه شب هفته بیست و نهم لالیگا پیگیری شد. در مهمترین بازی رئال مادرید، لاس پالماس را شکست داد. در زیرنگاهی داریم به عنوان های مهم صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی دو بر یک مادرید برابر لاس پالماس اختصاص دارد. گل های مادرید را سرخیو راموس و کاسیمرو با ضربه سر به ثمر رساندند.

سخنان زین الدین زیدان پس از پیروزی مادرید از عناوین این نشریه است. سرمربی مادرید گفت: اگر این چنین بازی کنیم به هیچ جا نمی‌رسیم.

این روزنامه به فروخته شدن تمام بلیت های بازی اتلتیکو مادرید و آیندهوون در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد. ۵۵ هزار هوادار فردا شب از اتلتیکو حمایت خواهند کرد.

نتایج و دیدارهای این هفته لالیگا از عناوین این نشریه است. سویا چهار بر دو ویارئال را شکست داد، اتلتیک بیلبائو سه بر یک برابر رئال بتیس پیروز شد و والنسیا با یک گل مغلوب لوانته شد. در آخرین بازی هفته گرانادا میزبان اسپانیول است.

این روزنامه به قهرمانی زودهنگام پاری سن ژرمن اشاره کرد.در حالی که هشت هفته به پایان لیگ فرانسه باقی مانده است پاریسی ها دیروز با پیروزی ۹ بر صفر جشن قهرمانی گرفتند. زلاتان ابراهیموویچ در ۱۵ سال ۱۳ بار به همراه تیم هایش قهرمان لیگ های مختلف اروپایی شده است.

موندو دپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به بارسلونا اختصاص دارد. آبی اناری ها می خواهند بیش از ۱۰۰ امتیاز در این فصل لالیگا کسب کنند و اولین تیمی باشند که دو سال پیاپی سه گانه را فتح می کنند. شاگردان انریکه به دنبال شکستن رکورد ۴۳ بازی پیاپی بدون شکست یونتووس هستند. دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان یکی دیگر از اهداف این تیم است.

این نشریه به سخنان آرسن ونگر پس از حذف از جام حذفی اشاره کرد. سرمربی آرسنال گفت: در بارسلونا می خواهیم غیرممکن را ممکن کنیم.

پیروزی بسکتبال بارسلونا از عناوین این روزنامه است. آبی اناری ها ۸۵ بر ۵۹ پنیا را شکست دادند و صدرنشین باقی ماندند.

آس

تیتر نخست این روزنامه به پیروزی ضعیف رئال مادرید اختصاص دارد. لاس پالماس بازی بهتری را به نمایش گذاشت، اما کیلور ناواس مانع گلزنی بیشتر این تیم شد.

صحبت های دیگو پابلو سیمئونه درباره لیونل مسی از عناوین این نشریه است. سرمربی اتلتیکو مادرید گفت: مسی با حضور لوییس سوارس و نیمار بهتر شده است. ستاره ها نیز به دیگر بازیکنان تیم نیاز دارند.

این روزنامه به سخنان گرت بری درباره دیگو کاستا اشاره کرد. بازیکن اورتون گفت: کاستا مرا گاز نگرفت.

اسپورت

تیتر نخست این روزنامه به سه مهاجم بارسلونا اختصاص دارد. مسی، نیمار و سوارس تا پایان فصل در ترکیب اصلی بازی خواهند کرد.

این نشریه به آرسن ونگر اشاره کرد. پس از حذف آرسنال از جام حذفی هواداران خواستار برکناری ونگر شدند.

آمادگی رافینیا، بازیکن بارسلونا در روز شنبه از عناوین این روزنامه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.