رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال نتایج نفت تهران را عالی می‌داند و می‌گوید: این تیم در مرحله حذفی هم موفق می‌شود و با اضافه شدن چند بازیکن می‌تواند تجربه خود را بالا ببرد.

مرتضی محصص در گفت‌وگو با ایسنا، نتایج نفت تهران با منصوریان را بسیار عالی دانست و ادامه داد: این تیم با میانگین سنی و امکانات کم در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مدعی است و دیروز هم در بازی مقابل العین به تجربه بازیکنان این تیم باخت. نفت برای موفقیت بیشتر نیاز به تجربه بیشتر دارد و فکر می‌کنم در پایان فصل با اضافه شدن چند بازیکن با تجربه در خط هافبک و حمله نتایج درخشان‌تری را کسب کند.

وی با اشاره به کیفیت بالای بازیکنان نفت، اظهار کرد: حفظ بازیکنانی مانند ایمان مبعلی، وحید امیری و ... کار سختی است چرا که در دنیایی هستیم که فوتبال به تجارت تبدیل شده است. آینده روشنی را برای بازیکنان و مربی نفت تهران متصور هستم و اگر با همین گروه و اضافه شدن چند بازیکن دیگر برای فصل بعد برنامه‌ریزی کنند بدون شک به موفقیت بیشتری هم می‌رسند. ایمان مبعلی بازیکنی است که هر تیمی به او نیاز دارد.

رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه به موفقیت نفت در مرحله حذفی خوشبین است، افزود: باخت در یک بازی، مربیان را به فکر تغییرات و راهکارهای بهتری می‌اندازد. تیم منصوریان هم نیاز دارد که در زمین خودش با برنامه‌تر و منسجم‌تر ظاهر شود. منصوریان با عملکردش در این فصل نشان داده که مربی آینده‌داری است.

وی با اشاره به ارتباط بین بازیکنان نفت و منصوریان گفت: منصوریان با ارتباط نزدیکی که با بازیکنانش دارد توانسته است به ترکیب ایده‌ آل تیمش برسد. با احترام به اسکوچیچ و اولیویرا، آن‌ها مانند منصوریان از ارتباط کلامی و قلبی با بازیکنان نشان برخوردار نیستند. منصوریان با ضریب هوشی بالا توانسته است این ارتباط را برقرار کند و در بازی‌های بین المللی از آن بهره ببرد.

محصص تاکید کرد: ایجاد جو صمیمیت و اعتماد بین مدیریت، کادرفنی و بازیکنان بسیار مهم است و در برخی موارد بیشتر از داشتن استراتژی کارساز است. باشگاه نفت در این مورد توانسته است بسیار موفق ظاهر شود. مدیریت نفت تهران در این چند سال بسیار با برنامه عمل کرده است و با انتخاب مربی‌های جوان آینده‌دار به رشد تیمشان کمک کرده‌اند.

رییس کمیته فنی فدراسیون، امکانات نفت در مقابل موفقیت این تیم را خوب دانست و گفت: این تیم امکانات بسیار خوبی ندارد و صاحب بهترین ورزشگاه هم نیست، اما محل مشخصی را برای خود انتخاب کرده است. همچنین نفت از آکادمی فوتبال خوبی بهره می‌برد و مشاهده می کنید که بازیکنان جوان این تیم از قابلیت‌های فنی بالای برخوردار هستند. باشگاه نفت در این سال‌ها حاشیه نداشته است و این مورد هم به آنها کمک کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.