سرمربی توپچی‌های لندن اعتراف کرد که تیمش به زحمت توانسته از اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر ۳ امتیاز بگیرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر به دنبال پیروزی ۲ بر یک آرسنال در خانه برابر کریستال پالاس که در آن توپچی‌ها لندن تا دقیقه سوم وقت‌های تلف شدن نیمه دوم به تقسیم امتیازات با میهمان خود رضایت داده بودند، اظهار داشت: هدف ما از این بازی کسب ۳ امتیاز آن بود اما به دلیل بازی فیزیکی و نظمی که این تیم داشت، کار برای ما بسیار سخت شد. در اولین کرنری که کریستالا پالاس به دست آورد، دروازه‌ ما باز شد هرچند ما بعد از آن گل باز هم در یک سوم دفاعی حریف سرعت کافی نداشتیم تا خطرناک ظاهر شویم. به تلاش‌مان ادامه دادیم اما در نهایت کار را برای خودمان جهت بردن بازی سخت کردیم.

ونگر افزود: در اولین هفته فصل (قبل از بازی‌های یک‌شنبه) هیچ تیمی در خانه‌اش نبرد و ما تنها تیمی بودیم که در خانه بردیم و این نشان می‌دهد که کار تمام تیم‌ها در اولین روز فصل چقدر سخت است.

سرمربی فرانسوی آرسنال درباره عملکرد الکسی سانچس، مهاجم شیلیایی جدید تیمش هم تصریح کرد: از نگرشی که سانچس در این بازی داشت راضی‌ام چون او در تمام ۹۰ دقیقه جنگید با اینکه از نظر فیزیکی کاملاً آماده نیست. از نظر تاکتیکی سانچس هنوز باید پیشرفت کند و با هم‌تیمی‌‌هایش هماهنگ شود. با ابن حال او تا پایان بازی سرزنده و خطرناک به نظر می رسید و من از عملکرد او در کل بازی راضی هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.