مدافع چپ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اعتقاد دارد، فوتبال ایران نیازمنده بهره‌گیری از توان مربیانی مانند مارینوس اوزونیدیس است.

ابوالفضل رزاق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد نه چندان خوب گل‌گهر سیرجان در فصل گذشته گفت: ما اگر در لیگ برتر یک برد دیگر به دست می‌آوردیم شاید می‌توانستیم یک یا دو پله در جدول بالاتر قرار بگیریم و از طرفی در جام حذفی هم برابر سپاهان شکست خوردیم و حذف شدیم. متأسفانه فصل برای ما خوب تمام نشد، ولی امیدوارم تمامی مجموعه گل‌گهر از اتفاقات فصل گذشته تجربه بزرگی را به دست بیاورند تا بتوانیم در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در واکنش به برخی انتقادها که از سرمربی یونانی گل‌گهر صورت گرفته است، تصریح کرد: در این چند سال با مربیان خارجی زیادی کار کردم و باید بگویم که اوزونیدیس واقعاً مربی باکیفیتی است. شاید ما نتایج لازم را نگرفتیم ولی سبک فوتبالی خوبی داشتیم و لیاقت این را داشتیم که با این فوتبال بهتر نتیجه بگیریم. من چیزهای زیادی از سرمربی تیم یاد گرفتم و فوتبال ایران برای پیشرفت فنی به مربیانی مثل اوزونیدیس نیاز دارد.

مدافع چپ تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد وضعیتش برای فصل آینده اظهار داشت: من در گل‌گهر آرامش داشتم و یک سال دیگر هم با این تیم قرارداد دارم. چند پیشنهاد به دستم رسیده است، ولی هر اتفاقی رخ دهد قطعاً با هماهنگی باشگاه گل‌گهر خواهد بود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.