با جدایی مدافع میانی اسپانیایی کهکشانی‌ها به مقصد عربستان، یکی دیگر از کهنه‌کار‌های تیم نقش فرمانده داخل زمین را ایفا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته (شنبه) اعلام شد که ناچو فرناندس مدافع میانی تیم فوتبال رئال مادرید به تیم القادسیه عربستان خواهد پیوست. طبق گزارش اعلام منابع اسپانیایی، ناچوی ۳۴ ساله که قراردادش با رئال مادرید چند روز دیگر رسماً تمام خواهد شد، با پایان کار تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴، راهی عربستان می‌شود.

با جدایی ناچو که فصل گذشته بازوبند کاپیتانی کهکشانی‌ها را در اختیار داشت، باشگاه کاپیتان بعدی‌اش را انتخاب کرده است. طبق ادعای خبرنگار اسپانیایی، میگل آنخل دیاس، رئالی‌ها لوکا مودریچ را به عنوان جانشین ناچو انتخاب کرده‌اند. به این ترتیب ستاره کروات فصل آینده بازوبند را در اختیار خواهد داشت اما از آنجایی که او جزو نیمکت‌نشینان تیم کارلو آنچلوتی است، زمانی که او در ترکیب نیست، بازوبند به دنی کارواخال خواهد رسید و اگر مدافع اسپانیایی هم در ترکیب نباشد، لوکاس واسکز بازوبند را به بازو خواهد بست.

انتخاب مودریچ ۳۸ ساله به عنوان کاپیتان در حالیست که گفته می‌شود او در پایان فصل آینده سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد و به این ترتیب او ممکن است به طور موقت و اغلب به عنوان بازیکن تعویضی فرصت بستن بازوبند را به دست آورد. او با ۱۲ سال حضور در رئال مادرید باسابقه‌ترین بازیکن تیم بعد از ناچو است، هر چند مانند هم‌تیمی اسپانیایی‌اش احتمالا فقط یک سال کاپیتان خواهد بود.

در سلسله مراتب باسابقه‌ترین‌های رئال مادرید، پس از لوکاس واسکز که او نیز مانند مودریچ جزو مهر‌ه‌های ترکیب اصلی نیست، فدریکو والورده قرار می‌گیرد و در ادامه تیبا کورتو و وینیسیوس جونیور.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.