هافبک پرتغالی تیم تراکتور لاتکلیفی این باشگاه در مقطع زمانی فعلی را آفتی بزرگ برای سرخپوشان تبریزی دانست.

ریکادو آلوز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره واگذاری باشگاه تراکتور به هیئت فوتبال آذربایجان شرقی اظهار داشت: من برای استراحت به کشورم برگشتم که مثل همه از طریق رسانه‌ها از واگذاری باشگاه مطلع شدم. از این اتفاق شوکه شده‌ام و از طرفی نگران هم هستم. سعی می‌کنم با آقای زنوزی تماس گرفته و ایشان را از این تصمیم منصرف کنم.

وی ادامه داد: پرهوادار بودن، امکانات حرفه‌ای و پایبندی باشگاه به تعهدات مالی خود از جمله دلایل من برای پذیرفتن پیشنهاد تراکتور بود. پس از حضور در تبریز، عشق و علاقه مردم به خودم را لمس کردم و اکنون ارتباط قلبی عمیقی با طرفداران، تراکتور و مالک باشگاه دارم.

هافبک تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه زنوزی همیشه مثل پدر کنارش بوده است، تصریح کرد: به نظرم امسال تیم قدرتمندی داشتیم و نباید کوتاهی و اشتباه ما بازیکنان در مستطیل سبز به پای مالک باشگاه نوشته شود و بی‌انصافی است. اهانت به آقای زنوزی توجیهی ندارد. هواداران، بازیکنان، کادر فنی، مالک و مدیریت باشگاه همه یک خانواده هستیم. به نظرم باید با همدلی از این وضعیت گذر کنیم. بلاتکلیفی هیچ وقت خوب نیست. از هر زاویه‌ای که به موضوع نگاه می‌کنم، نگران می‌شوم.

آلوز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال کاپیتان دوم تیم بودم، سعی می‌کنم به تمامی موضوعات اشراف داشته باشم و اکنون به‌عنوان کسی که عاشق تراکتور است؛ می‌خواهم به تیم کمک کنم تا از این وضعیت گذر کنیم. می‌توانستم سکوت کرده و خیلی راحت به تعطیلاتم ادامه دهم، ولی احساس وظیفه می‌کنم پیگیر مسائل تیم باشم. پشت حرف‌های من هیچ قصد و غرض و دروغی وجود ندارد، به صورت حرفه‌ای و براساس تجربه به موضوع نگاه می‌کنم و اگر نیاز باشد برای صحبت با آقای زنوزی، به جای تعطیلات به تبریز باز خواهم گشت.

وی با بیان اینکه من هم شنیده‌ام که برخی‌ها از گوشه و کنار سهم‌خواهی می‌کنند، تأکید کرد: این موضوع درست نیست که آقای زنوزی هزینه کند و عده‌ای انگشت‌شمار هم بگویند منافع ما باید تأمین شود، در غیر این صورت اوضاع را خراب می‌کنیم! بسیاری از بازیکنان تیم باتجربه هستند و فشار سنگین علیه تیم، تأثیری روی فوتبال‌شان ندارد، اما به جرأت می‌توانم بگویم استرس را در ساق پای بازیکنان جوان می‌بینم و این موضوع من را ناراحت می‌کند.

‎کاپیتان دوم تراکتور همچنین یادآور شد: من باشگاه تراکتور و هوادارانش را دوست دارم. به هواداران حق می‌دهم که دنبال موفقیت باشند و به نظرم امکانات و شرایط کنونی باشگاه مناسب این است که با تقویت تیم، گام‌های بلندی به سمت موفقیت در سال‌های آتی برداریم، اما اگر شرایط و امکانات باشگاه مناسب نباشد، اعضای تیم نمی‌توانند آن عملکرد موردانتظار را داشته باشند.

آلوز در پایان گفت: شرایط تراکتور برای من و سایر بازیکنان خارجی بسیار ایده‌آل است؛ هر چیزی که می‌خواهیم برای‌مان فراهم می‌شود و از این بابت از باشگاه تشکر می‌کنم، ولی بلاتکلیفی فعلی، آفت بزرگی برای تیم است. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات حل شود تا از مسیرمان منحرف نشویم.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )