بال اسپانیایی بارسلونا می‌گوید برای کمک به این تیم در فصل پیش رو صد درصد آماده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنسو فاتی که پس از یک فصل حضور قرضی در برایتون که همراه با چهار گل زده در ۳۰ بازی بود، حالا به بارسلونا بازگشته است و باید زیر نظر هانسی فلیک به کارش ادامه دهد، در گفت‌وگو با نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گفت: خیلی از مردم فکر می‌کنند آنسو همیشه مصدوم است، اما من دو سال را بدون مصدومیت سپری کردم، سپس دچار مصدومیت جزئی شدم و همان شد که برخی گفتند آنسو همیشه مصدوم است. من اما حالا از نظر بدنی صد درصد احساس خوبی دارم و ساعت‌های زیادی را در باشگاه می‌گذرانم.

وی افزود: من با هانسی فلیک زمانی که از باشگاه برایتون (برای دیدن سبک کاری روبرتو دزربی مربی مورد تأیید پپ گواردیولا) بازدید کرد، ملاقاتی داشتم. او به بهترین باشگاه جهان آمده است و اطمینان دارم که کارهای خوبی در بارسلونا انجام خواهد داد. زمانی که من در بارسلونا بودم احساس کردم آنطور که باید به کارهایی که می‌کردم، بها داده نمی‌شد به همین خاطر تصمیم به تغییر تیم (رفتن به برایتون) گرفتم و این کاری بود که باید می‌کردم.

این بال اسپانیایی همچنین درباره حسش از بازگشت به بارسلونا اظهار داشت: احساس خیلی خوبی دارم. یک سال گذشت و حالا چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و بازی در یک لیگ بسیار سخت مانند لیگ برتر انگلیس را تجربه کردم. بازی برای برایتون لذت‌بخش بود، اما اکنون به باشگاه و به جمع خانواده‌ام بازگشته‌ام. حقیقت این است که بسیار خوشحالم.

آنسو تصریح کرد: لیگ برتر انگلیس لیگی بسیار فشرده و فوق‌العاده سخت است و هر تیمی می‌تواند شما را در هر بازی شکست دهد. من چیزهای زیادی نیز از هم‌تیمی‌هایم و باشگاه یاد گرفتم. این اولین باری بود که بابت بازی در تیمی دیگر، اسپانیا را ترک کردم و تجربه بسیار خوبی بود. بازی در لیگی همچون لیگ برتر باعث می‌شود تا از هر جهتی پیشرفت کنید. لیگ برتر لیگی فیزیکی و بسیار سخت است. من در آنجا با افرادی جدید دیدار کردم و با یک سبک کاری تازه آشنا شدم. من چیزهای زیادی از بودن در آنجا یاد گرفتم.

فاتی ۲۱ ساله در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: رؤیاهای من همان رؤیاهای همیشگی است. از زمانی که در ۱۰ سالگی به بارسلونا آمدم، رؤیای موفقیت در بارسا را داشتم. این چند سال اخیر برایم خیلی آسان نبوده، اما این هم بخشی از فوتبال است. من حالا ۲۱ ساله هستم و باید به رشد خود ادامه دهم، اما رؤیای جبران تمامی محبت‌هایی را که هواداران بارسلونا در حقم داشتند، دارم. هر روز در خیابان با افرادی ملاقات می‌کنم که مرا تشویق می‌کنند و هنوز هم در اینجا دوستم دارند. این به من انگیزه می‌دهد تا بتوانم برای باشگاه بارسلونا بجنگم و بهترین عملکردم را ارائه کنم.

آنسو فاتی پیش از این در ۱۱۲ بازی برای بارسا به میدان رفته و آمار ۲۹ گل زده و ۱۰ پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.