اعتراض اعضای دو تیم نسبت به عملکرد داور مسابقه سوپرجام باعث ایجاد حاشیه‌های فراوان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان برای تعیین قهرمان سوپر جام فوتبال باشگاهی کشور با اعتراض گسترده اعضای دو تیم نسبت به عملکرد داور مسابقه جریان داشت.

* بازی دو تیم در حالی پیگیری شد که اعتراضات به تصمیمات داور مسابقه باعث ایجاد حاشیه‌های فراوان در جریان مسابقه شد.

* اعتراضات گسترده و عملکرد داور مسابقه باعث شد تا اکبریان در آخرین قضاوت خود در فوتبال باشگاهی کشور مجبور شود بارها به بازیکنان دو تیم بابت اعتراض‌هایشان تذکر و کارت زرد نشان دهند.

* سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که نسبت به تصمیمات داور بازی معترض بود بارها با واکنش محمد آبشک هافبک فولاد روبرو شد که این موضوع باعث درگیری بین آنها شد. جدال لفظی دو بازیکن در ادامه بازی نیز وجود داشت تا باعث شود داور مسابقه به هر دو نفر تذکر جدی دهد.

*محمد آبشک که در هر خطایی که داوری اعتراض داشت بالاخره با کارت زرد اکبریان روبرو شد تا این موضوع باعث عصبانیت جواد نکونام سرمربی فولاد شود. نکونام به همراه مهدی هاشمی نسب از آبشک خواستند تا مراقب برخوردهای خود باشد تا از زمین مسابقه اخراج نشود.

* گل پرسپولیس که در نیمه اول بازی آفساید تشخیص داده شد با اعتراض گسترده بازیکنان و نیمکت نشینان این تیم روبرو شد. همین امر باعث شد تا افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس از مهرداد خانبان که آنالیزور سرخپوشان است و روی صندلی‌ها حضور داشت بخواهد تا صحنه را بازبینی کند تا بین دو نیمه به کادر فنی اطلاع دهد.

* بوقچی های فولاد و پرسپولیس نسبت به صحنه‌های بازی واکنش نشان می‌دادند که همین موضوع باعث تذکر نیروی انتظامی با آنها شد.

* مهدی هاشمی نسب که در ابتدای بازی سمت نیمکت پرسپولیس نرفته بود بین دو نیمه با افشین پیروانی گپ و گفت کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )