فوتبال جهان - اوزه‌‌بیو دی‌فرانچسکو پیروزی قاطع تیمش مقابل ویکتوریا پلژن را نشانه بازگشت تیم فوتبال رم به وضعیت مطلوب دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو پس از پیروزی ۵ بر صفر تیم فوتبال رم مقابل تیم ویکتوریا پلژن جمهوری چک در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در آن ادین ژکو هت‌تریک کرد و جنگیز اوندر و جاستین کلویورت هر کدام یک گل زدند، از عملکرد شاگردانش ابراز خرسندی کرد.

این سومین پیروزی متوالی رم بعد از دو بردش مقابل فروزینونه و لاتزیو به لطف استفاده از سیستم ۱-۳-۲-۴ است.

دی‌فرانچسکو به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما با ثبات بازی کردیم. هافبک‌های‌مان تازه شروع به ارائه حرکات مناسب کرده‌اند و به درستی تغییر پست می‌دهند. ما خیلی سریع بازی را در مسیری مناسب کنترل کردیم در حالی که این کار در لیگ قهرمانان آسان نیست. با این حال به فشار آوردن به حریف ادامه دادیم چون می‌خواستیم هوادارانی که برای دیدن بازی‌مان آمده بودند را خوشحال کنیم، ضمن اینکه تفاضل گل بالا در لیگ قهرمانان می‌تواند مهم باشد.

شکست ناباورانه رئال مادرید و برتری پرگل رمرم به لطف این پیروزی و شکست رئال مادرید در خانه زسکا مسکو، ۴ امتیازی شد و در رده دوم جدول گروهی قرار گرفت که نماینده روسیه در آن صدرنشین است.

دی‌فرانچسکو ادامه داد: من در این مدت صرف‌نظر از برخی از آزمون و خطاها، تلاش داشتم بهترین شیوه بازی را برای تیمم پیدا کنیم. آزمون و خطا کردن در رم کار آسانی نیست اما من سعی داشتم که به طور کامل بازی با سیستم ۳-۳-۴ هم از یاد بازیکنانم نرود، بلکه فقط آن را در برخی بخش‌ها اصلاح کنم. حالا فکر می‌کنم که ما توانسته‌ایم سیستم خوبی پیدا کنیم و تیم‌مان روی فرم آمده است. با این حال من همچنان تلاش می‌کنم که نوعی ثبات به رویکرد تیمم بدهم. من باید بگویم که بهترین ویژگی تیم ما انگیزه و عطش آن برای کسب نتیجه و لذت بردن بازیکنانش از کنار یکدیگر لذت می‌برند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.