بازیکن جوان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: با قدرت و تمام تلاشمان به مصاف روسیه می رویم تا پیروز میدان شویم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرادی، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی درباره دیدار شب گذشته برابر برزیل گفت: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم. برزیل یکی از قدرت ها و شاید به نوعی برترین قدرت جهان است. تمام تلاش و تمرکز خود را گذاشتیم و هر آنچه که مربی گفت در زمین اجرا کردیم و شاهد یک بازی جذاب و پایاپای بودیم.

وی ادامه داد: ما بازیکنان دونده و سرعتی داریم و در تایم سوم، برزیل فقط دفع توپ می کرد. خوشبختانه توپ های ناظم و کیانی تبدیل به گل شد و در دقایق آخر با اشتباه کوچکی که داشتیم، نتوانستیم پیروز شویم.

وی درباره اختلاف فنی دو تیم ایران و برزیل گفت: با توجه به اینکه اکتاویو تازه سرمربیگری تیم را برعهده گرفته ، نیاز بیشتری به هماهنگی داریم اما هر آنچه که سرمربی گفت را در زمین بازی به اجرا گذاشته و یک دیدار تماشایی را تماشاگران از ما شاهد بودند. برزیل قهرمان جام جهانی و جام بین قاره ای بوده و بسیار هماهنگ و قوی عمل کرد و پیروز دیدار نزدیک ایران و برزیل شد.

وی درباره میزان حضورش بازیهای جام بین قاره ای گفت: خوشحالم از اینکه در جام بین قاره ای دقایق زیادی حضور داشتم و با اینکه کم تجربه بودم اما تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا نمایش خوبی داشته باشم. سطح مسابقات بسیار بالاست و در صدم ثانیه اشتباهات مشخص می شود و خوشحالم که در کنار بهترین های جهان حضور دارم.

عضو تیم ملی در پایان گفت: بازی سختی امشب برابر روسیه داریم. در مرحله گروهی به شکلی دور از انتظار در وقت نخست بازی از دستمان خارج شد و بازی را واگذار کردیم. تلاشمان برای بازی امشب این است که از اول بازی پیروز میدان باشیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.