رئال مادرید که به تازگی مقابل تیم‌های خیرونا در لیگ اسپانیا و تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده، وارد دوران گذار شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار تیم فوتبال رئال مادرید مقابل تاتنهام در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خیلی‌ها را شوکه کرد. در تمام ۹۰ دقیقه بازی، رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی اروپا، تحت سلطه تاتنهام بود. پیش از آن هم در بازی با خیرونا در لیگ اسپانیا، رئال شکست خورده بود و می‎توان گفت در آن بازی هم یکی از بدترین عملکردهایش را ارائه داده بود. این یعنی رئال مقابل حریفانی شکست خورد که انتظار نمی‌رفت حتی به استانداردهای این تیم مادریدی نزدیک هم باشند.

به گزارش روزنامه مارکا، در ابتدای فصل رئال موفق شد در سوپرکاپ اسپانیا بارسا، رقیب دیرینه‌اش را شکست دهد و قهرمان شود تا هواداران این تیم رویاپردازی دوباره را آغاز کنند. اما این طور نشد و حالا به نظر زین الدسن زیدان و تیمش باید برای دوران گذار آماده باشند. جای تعجب هم نیست و خود سرمربی فرانسوی هم می‌دانست که دیر یا زود زمانش می‎رسد. حالا رئال در حال حرکت از دوره‎ای به دوره دیگر است که به آن دوران گذار می‌گویند. در این دوران هم همیشه افت وجود دارد.

نکته مثبت برای رئال این است که بازیکنان جوان و آینده‌داری دارد که می‎توانند نویدبخش آینده‎ای روشن برای این تیم باشند و نکته منفی این است که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، سال‎‌های آخر بازی کردنش را تجربه می‎کند. اگر دوران گذار برای رئال طولانی باشد باید منتظر رئال بدون رونالدو باشیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.