کارلوس کی‌روش وقتی روبروی خبرنگاران قرار گرفت تا درباره شجاعی جواب دهد گفت جای این حرف‌ها بپرسید چرا نکونام الان بین ما نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی‌روشاستاد عوض کردن شرایط بازی است. او در روزهایی که برای شجاعی زیر فشار بود ، ازنکونام اسم برد و گفت اگر او امروز در جمع تیم ملی نیست ، دلیل دارد. چون ۷ ماهبود پولش را نگرفته بود. کی روش این را گفت تا نشان دهد که به تیم ملی نمی رسند.این حرف او را اما جواد نکونام خیلی منطقی پاسخ داد. پاسخی از سر احترام از سویکاپیتان تیم ملی که بسیاری او را نورچشمی کی روش می دانستند. نکو که مثل باقیایرانی های تیم ملی ناگهان از سوی کارلوس و بعد از دعواهای او با برانکو مازاد برنیاز اعلام شدند ، اگر در تیم ملی کار می کرد ، واقعا دنبال یادگیری بودند.

چیزی که خود کی روش ۴ سال قبل وعده اش راداده بود. او گفته بود میراثش می شوند امثال نکونام که وارد کار مربیگری می شوند وبیس فوتبال حرفه ای را به فوتبال مان تزریق می کنند. نکو در جوابش تاکید داشتهآمده بوده تا یاد بگیرد . اما کی روش با رفتار خاص خودش ، او را از یادگیری محرومکرده است. مثل باقی کادر ایرانی تیم. مثل علی کریمی که او هم خیلی نتوانست در کلاسدرس کی روش یاد بگیرد و بعد وارد کار مربیگری شود.

کاش سرمربی تیم ملی در کنار همه انقلابشگرفی که ایجاد کرده ، کمکی کند به یادگیری دستیاران ایرانی که باید بعد از اوبتوانند تحول در فوتبال ایران را تداوم بخشند. آنها که باید میراث مربی بزرگباشند. اگر روزی بابی رابسون در پرتغال مورینیو را کشف کرده و او میراثش شده است ،دستاورد روزهای بعد از کی روش در مربیگری ایران چه خواهد بود؟ او آیا ویلاش بواشیا مورینیویی را بنا نهاده و آیا یکی مثل مارکار اصلا می تواند روزی جای کی روش راپر کند؟

کریمی و نکونام که خیلی زود از این کلاسدرس بیرون رانده شدند و منصوریان هم که نشان داده خیلی در آن مکتب درس یاد نگرفتهاست!

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )