پرونده بازگشت آندو تیموریان کاپیتان تیم ملی ایران بعد از منتفی شدن انتقال ایمان مبعلی به جریان افتاده است و بعید نیست این بازیکن باتجربه به جمع آبی پوشان بازگردد.

خبر بازگشت آندرانیک تیموریان به استقلال روز سه شنبه از سوی گروه ورزشی خبرگزاری مهر منتشر شد. با این حال وی بازیکن تحت قرارداد ماشین سازی است و بر ای برگشتن به استقلال باید رضایت نامه دریافت کند.

بعد از نمایش ناامید کننده فرشید باقری در خط میانی استقلال و قرار گرفتن نام وی در لیست بازیکنانی که باید در نیم فصل دوم جمع آبی پوشان را ترک کنند و نمایش نه چندان خوب بختیار رحمانی، دیگر خرید آبی‌ها در مرکز میدان، منصوریان را بر آن شد تا بازگشت مبعلی به استقلال را طلب کند. اتفاقی که باید آن را منتفی دانست.

آندو تیموریان کاپیتان تیم ملی کشورمان دیگر بازیکن سابق استقلال است که انگشت منصوریان برای بازگشت به این تیم و پر کردن خلاء یک رهبر واقعی در مرکز زمین آبی‌ها در میانه میدان به سمت او نشانه رفت. بازیکن با تجربه‌ای که روزهای خوبی را در ماشین سازی تجربه نکرد و شاید نه خودش و نه باشگاه ماشین سازی تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشند.

به احتمال زیاد محمد خرمگاه آغاز کننده مذاکره رسمی بین باشگاه و تیموریان خواهد بود تا در صورت فراهم بودن زیرساخت های لازم، پروژه بازگشت وی به استقلال رسما کلید بخورد. ضمن این که انتظار استقلالی ها از آندو این است که درخواست مالی اش در حد معمول و متعارف باشد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.