سرمربی سایپای تهران با بیان اینکه برای رسیدن به بالای جدول باید در مقابل گسترش فولاد پیروز شویم، گفت: به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا بتوانیم موقعیت‌مان را بهبود ببخشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی در نشست خبری قبل از دیدار روز پنجشنبه مقابل گسترش فولاد بعدازظهر امروز در سازمان لیگ و در سالن کنفرانس خبری گفت: ما بازی دوم خانگی خود را در مقابل تیم خوب گسترش فولاد فردا انجام خواهیم داد و با تمام توانایی‌هایی که گسترش دارد، به نظر من جایگاه حال حاضر وی شایسته این تیم نیست و گسترش فولاد که یکی از سه نماینده‌ی تبریز است، می‌تواند به بالای جدول نیز چشم داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما از مجموع پنج بازی تاکنون شش امتیاز کسب کرده‌ایم و در مقابل گسترش فولاد به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و با توجه به آمادگی که بازیکنان من دارند، می‌توانیم این دیدار را با پیروزی به پایان رسانده و موقعیت‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

سرمربی سایپای تهران تأکید کرد: علیرغم برخی کمبودها و نیازهایی که تیم ما دارد، همه در تلاش هستیم تا بتوانیم در مقابل گسترش فولاد به پیروزی رسیده و شرایط خودمان را بهبود ببخشیم.

فرکی در پاسخ به این پرسش که برخی از بازیکنان شما به خاطر مطالباتشان از تیم‌های دیگر، عملکرد خوبی ندارند، گفت: من چنین چیزی را حس نکرده‌ام و این مسئله اصلاً به باشگاه سایپا مربوط نمی‌شود و هر مشکلی است، مربوط به بازیکن ما و تیم‌های قبل اوست و تا آنجا که من پیگیر مسائل بازیکنانم هستم، باشگاه تمام کارهایش بر روی روال بوده و بازیکنان در سایپا هیچ مشکل خاصی ندارند.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا دروازه‌بان خارجی شما به این دیدار خواهد رسید یا خیر؟ گفت: خوشبختانه سایپا در پایان فصل نقل و انتقالات به چهار دروازه‌بان آماده دست پیدا کرد اما ساندرو که در بازی قبل دچار آسیب‌دیدگی شده و سر او ۹ بخیه خورده بود، در حال حاضر با تیم تمرین می‌کند و مشکل خاصی ندارد و ما رضایت کامل را از او داریم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.