مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما از مسئولان نفت نمی‌خواهیم که از ما تشکر کنند و فقط از آنها می‌خواهیم که حق‌الزحمه ما را بدهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید امیری مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صبای قم گفت: من تا وقتی که در زمین هستم تمام تلاشم را می‌کنم و اینکه گل بزنم یا نه مهم نیست.

وی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان باشگاه نفت به بازیکنان سابق این تیم اظهار کرد: متأسفانه ما تلاش زیادی برای گرفتن مطالبات‌مان کردیم که نتیجه نداده است. ما از مسئولان باشگاه نفت نمی‌خواهیم که از ما تشکر کنند، فقط از آنها می‌خواهیم که حق‌الزحمه ما را بدهند. آنها با ما برخورد خوبی نمی‌کنند و امیدوارم مسئولان به ما و خانواده‌مان هم فکر کنند. آنها چگونه نام مسلمان را روی خود گذاشته‌اند؟!

امیری افزود: من در طول سه سال بازی در نفت تهران ۴۰۰ میلیون تومان از این تیم طلبکارم. ما از ساعت ۵ صبح جلوی در باشگاه هستیم، ولی کسی جواب ما را نمی‌دهد. کسی که دغدغه فکری دارد و به تمرینات هم می‌آید اگر دچار مصدومیت شود چه کسی پاسخگو خواهد بود. اگر آنها می‌خواستند پول ما را بدهند، می‌دادند، ولی متأسفانه ما نمی‌دانیم مالک این تیم کیست. یکسری افراد سر کار هستند و ادعا می‌کنند که نفت برای آنهاست. بالاخره نفهمیدیم طرف حساب ما مسئولان کنونی نفت هستند یا وزارت نفت. نمی‌دانیم آنها چرا با آبرو و شخصیت ما بازی می‌کنند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.