مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه به مدیریتش در این باشگاه نمره صفر می‌دهد، به ادعای یکی از اعضای سابق هیات مدیره درباره شفاف نبودن مسائل مالی باشگاه واکنش نشان داد.

سعید عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تغییرات باشگاه تراکتورسازی و ادعای دارا غزنوی عضو پیشین هیات مدیره این باشگاه درباره شفافیت مالی صحبتهایی را مطرح کرد و گفت که غزنوی اولین نفری بوده است که صورتهای مالی را امضا کرده است. عباسی در طول این مصاحبه تاکید کرد که سخنگوی باشگاه نیست و صرفا به مسائلی که مربوط به مدیرعاملی وی مربوط می‌شود، پاسخ می‌دهد.

مشروح گفتگوی عباسی در زیر می‌آید:

من سخنگو نیستم

اول از همه باید بگویم من سخنگوی باشگاه نیستم. در جلسه هیات مدیره مقرر شد تا طبق روال گذشته مدیرعامل باشگاه، سخنگو هم باشد. از زمانی که آقای آجرلو مسئولیت مدیرعاملی را قبول کرده است، درباره مسائل مربوط به تیم، سرمربی و بازیکنان پاسخگو است.

کار کردن در تراکتورسازی راحت نیست

بحث تغییر و تحولات در باشگاه‌ها فوتبال یک چیز رایج است. باید بگویم کار کردن در تراکتورسازی راحت نیست. تمام مدیرعامل‌های لیگ برتری هم اذعان دارند که کار در تراکتورسازی جز سخت‌ترین مدیریت‌ها محسوب می‌شود. من خوشحال می‌شوم که حتی اگر یک قدم باشگاه را رو به جلو برده باشیم.

تراکتور روی هوا بود

وقتی ما به باشگاه آمدیم، مسائل مالی مشکل داشت. مدیران قبل برای باشگاه زحمت کشیده بودند ولی ما سعی کردیم کار آنها را تکمیل کنیم. شفاف‌سازی مسائل مالی، نظم دادن به حساب و کتاب‌ها، رفع مشکلات برای کسب پروانه حرفه‌ای و مسائل دیگر از جمله کارهای ما بود. در بحث شکایت خارجی‌ها به فیفا هم کارهای خوبی صورت گرفت. سال گذشته در لیگ برتر نایب قهرمان شدیم و امسال هم با وجود اینکه تیم بهتر بسته شده بود، یکسری‌ها خواستند به تراکتور لطمه بزنند. امیدوارم با حضور آجرلو کارها بهتر صورت بگیرد. الان بحث باشگاه، بحث ریل گذاری است. آن موقع که ما به باشگاه آمدیم، ریل گذاری نبود و لوکوموتیو باشگاه روی هوا بود.

به خودم نمره صفر می‌دهم!

مردم باید به عملکرد مدیریتیم نمره بدهند. من به خودم نمره صفر می‌دهم. (با خنده) باید بگویم با وجود اینکه در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یک چهارم نهایی نرسیدیم ولی تمام کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد بودند بازی‌ها ما بخصوص بازی با النصر، در حد مسابقات اروپایی بود! خوشحالم که کارما در تراکتورسازی با شعار «عیبی یوخ» تمام شد.

صورت‌های مالی را به مدیرعامل جدید منتقل می‌کنم

درباره مسائل مالی و شفافیت در این زمینه باید دو هفته دیگر سئوال کنید.شاید عامه مردم متوجه این بحث نباشند چون آنها در حال حاضر دنبال نقل و انتقالات باشگاه هستند ولی باید بگویم تا صورت‌های مالی تایید نشود، نمی‌توان مجمع را برگزار کرد. صورتهای مالی قبلا توسط هیات مدیره امضا شده است.

پاسخ به ادعای غزنوی

آقای غزنوی گفته بود صورت های مالی در دوره مدیریت عباسی باید بررسی شود. ایشان همان کسی است که قبلا با تعریف‌هایش مرا به «آسمان» برده بود و حالا اینطور صحبت می‌کند. معمولا هر کسی مدیرعامل تراکتورسازی می‌شود، آقای غزنوی اینطور صحبت می‌کند ولی من توجه شما را به صورتهای مالی جلب می‌کنم.

۱۰۰ حسابرس دیگر بیایند مسائل مالی را بررسی کنند

جالب اینجاست که شرکت حسابرسی و بازرسی قانونی توسط غزنوی تعیین شده بود. غزنوی اولین نفری بود که صورتهای مالی را امضا کرده بود. اگر لازم باشد آن امضاها را منتشر می‌کنم. شاید آقای غزنوی فراموش کرده که زیر صورتهای مالی را امضا کرده است. اگر ۱۰۰ حسابرس دیگر هم بیاینند و عملکرد مرا شخم بزنند، باز هم هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

غزنوی می‌گفت ما را تحویل نمی‌گرفتند

غزنوی ادعا داشت من کارهایی در تراکتورسازی کرده‌ام که باورش نمی‌شد این کارها شدنی باشد. او می‌گفت در سالهای گذشته و در هیات مدیره‌های قبل ما را تحویل نمی‌گرفتند و هیات مدیره تشکیل جلسه نمی‌دادند. حالا اینکه او این حرفها را مطرح می‌کند برایم جای تعجب دارد.

از ته دل از استعفایم راضی هستم

ما بر اساس تکلیف عمل می‌کنیم. طبق هر چه که در جهت صلاح باشگاه باشد کار می‌کنیم. ما بحث شخصی نداریم. من از استعفایم به خاطر شرایطی که رقم خورد از ته دل راضی هستم.

قلعه نویی می‌ماند؟

قبل از تغییرات در باشگاه با امیر قلعه نویی مذاکره کردم. قرارداد ما با او یکسال و نیمه بود. یکسری صحبتهای ریز و جزئیات بود که با قلعه نویی انجام دادیم. او اصلا درباره مبلغ قرارداد هم صحبت نکرد و توافق اولیه برای فصل آینده را امضا کرد که بقیه کاردر حیطه اختیار من نیست و مدیرعامل جدید درباره آن تصمیم می‌گیرد.

با آجرلو اختلافی نداشته و ندارم

سال گذشته که آجرلو از هیات مدیره باشگاه کنار رفت، اختلافی با بنده نداشت و به خاطر مسائل دیگر بود. هیچ وقت نشد که ما از همدیگر گلایه کنیم. همواره رابطه ما مساعد بوده و هست و الان هم هر کاری که از دستم بر بیاید، برای تراکتورسازی انجام می‌دهم و تجربیاتم را در اختیار آجرلو می‌گذارم

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.