سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تاکید بر اینکه در جام جهانی حریفان دشواری را پیش روی داریم، گفت: ما در این دوره می توانیم جزو چهار برتر جام جهانی شویم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ناظم الشریعه در خصوص لغو اردوهای تیم ملی فوتسال بخاطر نبود امکانات و هتل گفت: باید تعاملی بین فدراسیون و کمیته فوتسال باشد. هتل المپیک یا آکادمی را به ما نمی‌دهند و مشکلات ما زیاد است. امیدوارم که مسئولان بتوانند شرایط را برای ما مهیا کنند.

وی اضافه کرد: ما بعد از کسب سهمیه جام جهانی خدمت وزیر ورزش رسیدیم چیزی از خودمان نگفتیم و تنها گفتیم امکاناتی مثل اردو و دیدارهای تدارکاتی را مهیا کنید. حالا شرایط حضور در بین چهار تیم جهان مهیا است و امیدوارم بعدها حسرت این فرصت را نخوریم. با این حال چیزی که ما را ناراحت می کند این است که فکر نمی کنند فوتسال هم می تواند مثل فوتبال مردم را خوشحال کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره قرعه کشی جام جهانی بیان کرد: من نیمه شب این مراسم را پیگیری می کردم. این برای پنجمین بار است که با اسپانیا همگروه می شویم. مراکش قهرمان آفریقا است و آذربایجان هم تیم دهم رنکینگ جهانی است. آنها از چهار بازیکن دو ملیتی استفاده می کنند. این نشان می دهد که گروه ما سخت است ولی برای نتیجه گیری باید از گروه سخت عبور کنیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.