سرمربی کنونی رئال مادرید نتایج بهتری نسبت به سرمربی پیشین این تیم داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، در روز های اخیر همه چیز بر وفق مراد رئال مادرید پیش می رود. پس از پیروزی پنج بر یک برابر ختافه، زین الدین زیدان سی و هشتیمن امتیاز خود را در ۱۵ بازی به همراه این تیم کسب کرد و از ۳۷ امتیازی که رافائل بنیتس در ۱۸ دیدار به دست آورد پیشی گرفت.

بنیتس ۳۷ امتیاز کسب شده را در ۱۱ پیروزی، چهار تساوی و سه شکست کسب کرده است. مادرید با هدایت او ۱۷ امتیاز از دست داد. در این ۱۸ بازی ۴۷ گل(میانگین ۲.۶ گل در هر بازی) وارد دروازه حریفشان شد و مادرید ۱۸ گل دریافت کرد یعنی میانگین یک گل در هر بازی. بدترین شکست مادرید برابر بارسلونا با نتیجه چهار بر صفر رقم خورد. سفیدپوشان توانستند به رایووایکانو ۱۰ گل بزنند تا پرگل ترین پیروزی این فصل خود را رقم بزنند. البته رایو ۹ نفره بود.

از طرفی زیدان که هدایت مادرید را در چهارم ژانویه برعهده گرفت و جانشین سرمربی اسپانیایی شد، در ۱۵ بازی ۱۲ پیروزی (هفت برد پیاپی) دو تساوی و یک شکست برابر اتلتیکو مادرید را به ثبت رساند. این تیم تنها ۷ امتیاز از دست داد. تیم او ۵۱ گل به ثمر رساند و میانگین ۳.۴ گل در هربازی را به ثبت رساند. رئال همچنین ۱۲ گل دریافت کرد (۰.۸ گل در هر بازی). بهترین عملکرد سرمربی فرانسوی ثبت هفت پیروزی پیاپی از ۲۷ فوریه است که در این هفت برد شکست بارسلونا با ۱۰ بازیکن در نوکمپ نیز وجود دارد. میانگین گل مادرید پس از آن تاریخ ۲۷ گل زده و پنچ گل خورده است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.