سرمربی تیم فوتبال بورسیا دورتموند صعود قاطعانه تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را حاصل نگرش مناسب مردانش برای یکسره کردن کار تاتنهام دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بورسیا دورتموند با کسب پیروزی ۲ بر یک در خانه تاتنهام و با توجه به پیروزی ۳ بر صفرش در بازی رفت، در مجموع با برتری ۵ بر یک رقیب انگلیسی خود را شکست داد تا صعودی آسان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا داشته باشد.

توماس توخل، سرمربی زردپوشان وستفالن در پایان این بازی به سایت باشگاه دورتموند گفت: یک تبریک بزرگ به تیمم. شما باید طرز تفکر خاصی داشته باشید تا بتواند در یک بازی خانگی آن هم در انگلیس پیروز شوید. شما برای این کار به یک قدرت و ذهنیت خاص نیاز دارید. ما در هر دو بازی رفت‌و‌برگشت این طرز تفکر خاص را داشتیم.

توخل ادامه داد: عطش بازیکنان ما برای کسب پیروزی یک بار دیگر به همه نشان داده شد. ما لیاقت این احساس خوب را داریم.

از دورتموند با توجه به نتایجی که تا این مرحله از رقابت‌ها گرفته است، به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ اروپا نام برده می‌شود به خصوص که این تیم بازیکنی مانند پیر امریک اوبامیانگ دارد که در این فصل در تمامی رقابت‌ها برای زردپوشان ۳۵ گل زده است.

توخل در تمجید از مهاجم گابنی تیمش گفت: او اعتماد‌به‌نفس فراوانی دارد. من از اینکه او در چنین بازی خاصی دو گل به ثمر رساند، بسیار خوشحالم. اگر او به سختکوشی‌اش ادامه دهد ودچار غرور نشود، از عهده هر کاری برخواهد آمد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.