سرمربی میلان پس از تساوی ارزشمند تیمش مقابل ناپولی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سینیشا میهایلووچ سرمربی صرب آث‌میلان پس از تساوی ارزشمندی که در خانه ناپولی بدست آورد از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

میهایلووچ در نشست خبری بعد از بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدار بسیار سختی بود زیرا ما در ورزشگاه ناپولی بودیم و پیروزی در این ورزشگاه محال به نظر می‌رسید.

وی افزود: ناپولی بر بازی سیطره داشت و زمام امور را به دست گرفت.ما در مقابل تلاش کردیم تا با ضد حملات به آنها ضربه وارد کنیم. این برنامه ما بود تا به نتیجه برسیم. بعد از ۷ بازی بدون شکست حتی مقابل تیم‌های بزرگی مانند اینتر، فیورنتینا و ناپولی این را متوجه می‌شویم اگر روند بازی‌های خود را این طور ادامه دهیم در پایان فصل رده سوم از آن ما خواهد بود.

سرمربی روسونری ادامه داد: ما امروز خوب دفاع کردیم ولی می‌توانستیم کمی هجومی‌تر کار کنیم اما ما باید بیشتر تمرکز داشته باشیم. با تمام این شرایط از عملکرد بازیکنان تشکر می‌کنم. ناپولی در این دیدار بدون شک خسته بود زیرا پنجشنبه گذشته در لیگ اروپا با ویارئال بازی داشت،‌اما ما از شانس خوب در این هفته بازی نداشتیم در نتیجه توانستیم برای این بازی با آمادگی کامل بیاییم.

سینیشا در پایان گفت: ما پیش رفت زیادی را در این مدت داشتیم زیرا در بازی خانگی برابر ناپولی ۴ بر صفر شکست خوردیم. در این دیدار دیدم که بازیکنان جوان ما توانستند گوانزالو هیگواین را کنترل کنند و برای او موقعیتی به وجود نیامد زیرا می‎‌دانیم که هر تیمی مقابل هیگواین قربانی خواهد شد.میلان با این تساوی ۴۴ امتیازی شد و در رده ششم ماند اما با ناپولی ۵۷ امتیازی شد و از رفتن به صدر جدول باز ماند. توقف ناپولی به نفع یووه بود تا در صدر جدول بماند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.