ذوب آهن برای انجام نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لخویا فردا ساعت ۱۰:۵۵ از فرودگاه امام خمینی تهران راهی قطر می‌شود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ذوب آهن در نخستین دیدار از لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه ۴ اسفند در دوحه به مصاف لخویا می‌رود. این دیدار ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران در ورزشگاه اختصاصی این تیم برگزار می‌شود.

محمدعلی شجاعی سرپرست ذوب آهن درباره برنامه این تیم برای سفر به قطر اظهار کرد: امروز با دو دستگاه اتوبوس راهی تهران می‌شویم و در هتل نزدیک فرودگاه امام خمینی تهران مستقر می‌شویم تا فردا ساعت ۱۰:۵۰ با پرواز مستقیم به دوحه برویم. کاروان ذوب آهن ۴۴ نفر است و احتمالا سعید آذری مدیرعامل باشگاه هم در این سفر ما را همراهی کند. متاسفانه برای سفر به قطر از اصفهان پرواز مستقیم وجود نداشت و به همین به تهران آمدیم.

او اضافه کرد: وضعیت همه بازیکنان به جز هاشم بیک‌زاده، صائب محبی و مهرداد قنبری مساعد است و با تمام توان برای کسب بهترین نتیجه به قطر می‌رویم. همان طور که می‌دانید ذوب آهن در سال‌های گذشته که در لیگ قهرمانان حضور داشته عملکرد بسیار قابل قبولی را از خود به جا گذاشته است و قصد تکرار آن نتایج را داریم.

سرپرست ذوب آهن درباره نتایج نه چندان خوب این تیم در هفته‌های گذشته از لیگ گفت: همان طور که می‌دانید بازی‌ها در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود و در ۴ – ۵ بازی گذشته هم بازی‌های بسیار سخت بود. ما با تیم‌های سپاهان، پرسپولیس، استقلال، فولاد و استقلال اهواز دیدار کردیم. شاید استقلال اهواز در انتهای جدول باشد اما آن‌ها ۱۱ نفره دفاع می‌کردند و همین کار را براری ما مشکل کرده بود. البته در همه این بازی‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتیم. امیدوارم پیروزی در لیگ قهرمانان موجب بازگشت ذوب آهن به مسیر پیروزی‌هایش باشد.

شجاعی درباره اشتباهات داوری نیز گفت: در بازی با پرسپولیس هم با هجمه‌هایی که پیش از بازی به داوری وارد شد، متضرر شدیم. در بازی با استقلال اهواز هم همین اتفاق افتاد. در دیدار با فولاد هم داوری‌ها به نفع این تیم بود. در کل امیدوارم در ادامه لیگ شاهد قضاوت‌های بهتری باشیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.