ستاره جوان بایرن مونیخ اعتراف کرد بی‌صبرانه در انتظار کار کردن با کارلو آنچلوتی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، ماریو گوتسه در بوروسیا دورتموند عملکرد بسیار خوبی داشت و با بازی های درخشانی که به نمایش گذاشت، توجه تیم های بزرگ فوتبال اروپا را به خود جلب کرد و در نهایت راهی بایرن مونیخ شد تا زیر نظر پپ گواردیولا کار کند. او اما نتوانست در این تیم بازی های درخشانش در دورتموند را تکرار کند.

گوتسه در فصل جاری بازی های زیادی را از دست داده است اما اکنون به شرایط بازی رسیده و می تواند در دیدار بعدی بایرن به میدان برود. او درباره انتخاب سرمربی جدید بایرن گفت: از همه مربیانی که با آنها کار کردم، چیزهای زیادی یاد گرفتم. چه با یورگن کلوپ در دورتموند و یا یواخیم لوو در تیم ملی آلمان و چه پپ گواردیولا در بایرن مونیخ. باید اعتراف کنم گواردیولا با تفکراتی که در سر داشت، چیزهای زیادی را به من یاد داد. با او از نظر تاکتیکی پیشرفت زیادی کردم. او ریزترین مسائل را هم زیر نظر دارد و این برایم بسیار جالب است.

ستاره جوان بایرن مونیخ ادامه داد: درباره آنچلوتی هم باید بگویم که از خوبی های این مربی بزرگ چیزهای زیادی شنیدم، به ویژه از تونی کروس که همواره به نیکی از این مربی بزرگ یاد می کند. کروس رابطه بسیار خوبی با آنچلوتی دارد و امیدوارم من هم بتوانم با این مربی بزرگ رابطه خوبی داشته باشم. آنچلوتی مربی بزرگی است و کارنامه درخشان او همه چیز را ثابت می کند. بی صبرانه در انتظار کار کردن با او هستم.

گوتسه در پاسخ به این سوال که آیا در بایرن باقی می ماند یا نه نیز گفت: بسیار خوشحالم که برای بایرن بازی می کنم. به این تیم آمدم تا جام های زیادی بدست آورم و به همین خاطر هم در این تیم می مانم. از دیگر افتخارات من، قهرمانی در جام جهانی بوده که هیچ وقت آن را فراموش نمی کنم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.