در برنامه نود این هفته حماسه‌ساز ملبورن به عنوان بهترین مهاجم سایه پس از انقلاب انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه نود با محوریت بررسی هفته بیستم لیگ برتر، گفت‌وگوی ضبط شده با اینفانتینو دبیرکل یوفا و ... بود. به دلیل نقصی که در مانیتور برنامه به وجود آمده بود، عادل فردوسی‌پور برای اجرای برنامه دچار مشکل شد.

سؤال نظرسنجی برنامه انتخاب بهترین مهاجم سایه پس از انقلاب بود که عبدالعلی چنگیز، خداداد عزیزی، فرهاد مجیدی و ناصر محمدخانی در بین گزینه‌ها قرار داشتند. در این نظرسنجی عزیزی با بیش از ۴۱ درصد آرا به عنوان بهترین مهاجم سایه انتخاب شد و مجیدی در تیم ذخیره‌ها قرار گرفت.

در بررسی مسائل داوری هفته بیستم، اشتباهات داوری مشهود بود. محمد فنایی کارشناس برنامه در آنالیز داوری دیدار گسترش فولاد و ملوان اعتقاد داشت که داور این دیدار به اشتباه یک ضربه پنالتی را به سود گسترش فولاد گرفته است. در بازی پرسپولیس - فولادخوزستان، به دلیل خطای لوبانف دروازه‌بان پرسپولیس، داور بازی باید یک ضربه پنالتی به سود فولاد اعلام می‌کرد و دروازه‌بان با کارت زرد جریمه می‌شد. پیش از این صحنه نیز که برخی کارشناسان اعتقاد داشتند بازیکن فولاد توپ را با دست گرفته است، فنایی اعلام کرد که محسن بنگر روی بازیکن فولاد مرتکب خطا شده و داور به درستی دستور ادامه بازی داده است. در دیدار استقلال اهواز و ذوب‌آهن نیز فنایی اعتقاد داشت که داور این مسابقه باید یک پنالتی به سود ذوب‌آهن می‌گرفت. بحث‌برانگیز‌ترین مسئله داوری به دیدار نفت‌تهران و استقلال برمی‌گشت. فنایی اعلام کرد که ایمان مبعلی می‌توانست از زمین اخراج شود و با خطای هند سیدجلال حسینی مدافع نفت، داور باید یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام می‌کرد.

گفت‌وگویی با اینفانتینو دبیرکل یوفا که کاندید ریاست فیفا است و چندی پیش به ایران آمده بود، آیتمی بود که برای ببنندگان پخش شد. نکته قابل اشاره در این گفت‌وگو این بود که دبیر کل یوفا خودش را رئیس آینده فیفا معرفی کرد.

میهمان برنامه دروازه‌بان استقلال خوزستان بود. این دروازه‌بان برزیلی اعلام کرد در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمده و تلفظ اصلی نام او دخسوس نیست و «دژسوس» است. پس از پایان برنامه، فردوسی‌پور در کنار دروازه‌بان استقلال اهواز ایستاد تا قدش را با او مقایسه کند!

در اواخر برنامه افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال روی خط برنامه آمد و با اشاره به مشکلاتی که در تیم ملی وجود دارد، اعلام کرد که استعفایش را تقدیم علی کفاشیان کرده است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.