سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با ابراز ناراحتی از شکست تیمش و از دست دادن عنوان قهرمانی گفت: شاید اگر شرایط زمین مناسب بود گل‌های زیادی را به ثمر می‌رساندیم.

مرضیه جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست تیمش مقابل ملوان و از دست دادن قهرمانی گفت: بازی خوبی مقابل ملوان داشتیم، آنها یک موقعیت داشتند که آن را تبدیل به گل کردند، در حالی که ما از ۸-۷ موقعیتی که داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که این بازی تکلیف قهرمانی شما را مشخص می‌کرد، چقدر این موضوع روی روند بازی شما تاثیر گذاشت، عنوان کرد: اگر مساوی می‌کردیم و یا می‌باختیم نمی‌توانستیم قهرمان لیگ شویم، همین موضوع باعث شد تا بازیکنان ما استرس زیادی داشته باشند و فقط می‌خواستند گل بزنند؛ انگیزه زیاد و استرس نتیجه را برعکس کرد. حریف هم از اشتباه ما استفاده کرد و برد و بعد از آن هم در لاک دفاعی فرو رفت.

سرمربی شهرداری بم با اشاره به اینکه شرایط زمین هم برای برگزاری لیگ مناسب نبود، تصریح کرد: یک روز مسابقه به همین دلیل به تعویق افتاد، اما بازهم شرایط زمین برای برگزاری بازی مناسب نبود و فقط می‌خواستند این مسابقه برگزار شود. با وجود اینکه زمین برای ملوانی‌ها هم مساعد نبود، اما با توجه به اینکه آنها به چنین زمینی عادت داشتند مشکلی نداشتند، اما ما در چم مصنوعی تمرین می‌کنیم.

جعفری در ادامه با بیان اینکه حتی گِل زمین باعث تغییر مسیر توپ شد، خاطرنشان کرد: ما موقعیتی داشتیم که فکر می‌کنم گل نکردن آن سخت تر از بیرون زدن توپ بود، اما گِلی که در زمین بود مسیر را تغییر داد. شاید اگر زمین این طوری نبود گل‌های زیادی را می‌زدیم، اما در هر حالت فوتبال همین است و من از شرایط بازیکنانم راضی هستم. اختلاف ۴ تیم اول با یکدیگر یک امتیاز است، لیگ خوبی داشتیم، اما نتیجه برای ما خوشایند نبود.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.