به اعتقاد سرمربی اینترمیلان از این مقطع فصل، فشار روی تیم صدرنشین او افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم اینترمیلان پس از پیروزی یک بر صفر خارج از خانه تیمش که پایانی بر روند شکست‌ناپذیری امپولی بود از روزهای دشوار آینده حرف زد.

 او در این باره گفت: بازی در زمین تیمی با ۴ پیروزی متوالی اصلا آسان نبود. رقیب بسیار خوب بازی کرد و پیروزی ما از آن جهت اهمیت داشت که این، اولین رقابت اینتر بعد از تعطیلات و شکست مقابل لاتزیو محسوب می‌شد.در مجموع همه چیز برای تیم من عالی پیش رفت و تنها موقعیت امپولی را هم ما به آن‌ها دادیم.خوب دفاع کردیم. 

 او درباره مصائب صدرنشینی افزود: وقتی در رده اول هستید، فشار زیادی روی دوشتان حس می‌کنید اما این موضوع می‌تواندبه نفع ما باشد.مهم‌ترین هدف، بازگشت به مسیر پیروزی پس از شکست مقابل لاتزیو بود.بازی کوندوگبیا را دوست دارم. او به وضوح پیشرفت کرده، بهتر شده و خیلی خوب توپ و فضا را نگه می‌دارد.

مانچو درباره تاکتیک تیمش چنین حرف‌هایی زد: دوست دارم با ۲ مهاجم بازی کنم اما گاهی اوقات در برخی بازی‌ها شما باید در سایر نقاط بازیکنان بیشتری داشته باشید. هر مهاجمی می‌داند انگار در برخی بازی‌ها توپ نمی‌خواهد در دروازه قرار بگیرد اما تا آن جا که به ایکاردی مربوط می‌شود، من بارها گفته‌ام او  دیر یا زود، می‌تواند هرفصل ۲۰ گل بزند.نسبت ۳ ماه قبل که فاصله زیادی تا بهبودی داشتیم، فاکتورهای مثبتی در تیم می‌بینم و لذت می‌برم.حتی اگر در پایان هفته قهرمان نیم‌فصل شویم، اتفاق خاصی رخ نداده است. این عنوان آن هم در شرایطی که فاصله تیم‌ها در صدر بسیار کم است، معنای چندانی ندارد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.