برانکو می گوید خوشحال است از اینکه با پیروزی به تعطیلات رفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛برانکو ایوانکوویچ بعد از برد شیرین در بازی با استقلال اهواز گفت:«خوشحالم که این همه هوادار برای روحیه دادن به تیم آمدند و با یک برد شیرین به تعطیلات رفتیم. حا دارد همین جا به همه هموطنانم و همه مسیحیان ایران ، سال نوی میلادی را تبریک بگویم.»

او درباره عملکرد خوب تیمش در این بازی با صدرنشین لیگ گفت:«من از کل تیمم راضیم . در دفاع اصلا فرصتی به حریف ندادیم و این عالی بود. در میانه زمین خیلی تصاحب توپ داشتیم. عالی بودیم. مشکل مان فقط در یکسری از پاس های رو به جلو بود. فقط باید رو پاس های سریع مان با آرامش و دقت بیشتری عمل کنیم که فاز هجومی مان بهتر هم بشود.امروز تیم صدر جدول را بردیم که نشان دهیم با استحقاق کامل ، برای قهرمانی پیش می رویم.»

او درباره شانس قهرمانی تیمش هم گفت:«ما تمام بازی های مان را عالی پشت سر گذاشتیم و یک تیم جوان و محکم و سرعتی داریم . این برد یک انگیزه مضاعف برای ادامه مسیر ماست. این کیفیت خوب، باید به قهرمانی ختم شود. من بعد از بازی با ذوب آهن که ته جدول بودیم گفتم می خواهیم قهرمان شویم. در بازی های مان نشان دادیم که لیاقت قهرمانی را داریم.»

اما آیا او برای نیم فصل دوم بازیکن می خرد؟ اصلا چنین قصدی ندارد! برانکو می گوید:«درحال حاضر سخت می توانیم بازیکنی بگیریم که بتوانند تیم ما را کمک کنند. بازیکنان تاپ با تیم های شان قرارداد دارند و بازیکن گرفتن در این شرایط سخت است.»

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.