تمرین نوبت عصر تیم امید در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال امید کشورمان که اردوی خود را از روز شنبه در بندرعباس برپا کرده است، عصر امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه خلیج فارس تمرین خود را پیگیری کرد.

*تمرین امروز تیم امید با استقبال پرشور تماشاگران بندرعباسی مواجه شد که در ورزشگاه خلیج فارس حضور پیدا کرده بودند و به تشویق بازیکنان و کادرفنی تیم امید پرداختند.

*پس از صحبت‌های ابتدایی محمد خاکپور، بازیکنان زیر نظر هادی طباطبایی به گرم کردن پرداختند که این بخش با انجام حرکات ترکیبی کوتاه با توپ و استارت‌های کوتاه و بلند انجام شد.

*در بخش ابتدایی تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند که مدافعان زیر نظر خاکپور به مرور اصول دفاعی پرداختند و گروه دیگر که شامل عناصر تهاجمی می‌شدند، زیر نظر طباطبایی کارهای ترکیبی پشت محوطه جریمه و گلزنی را در دستور کار داشتند. در این بخش عابدزاده و محسن‌زاده دو دروازه‌بان حاضر در اردو به صورت چرخشی درون دروازه ایستادند و عکس‌العمل‌های خوبی روی ضربات مهاجمان نشان دادند.

*در مرحله بعدی تمرین، بازیکنان در قالب دو گروه زرد و بنفش و در یک نیمه زمین به بازی پرداختند و برنامه‌های تاکتیکی مربوط به دفاع و حمله را مرور کردند. در طول این بازی جدی و پرفشار، خاکپور و طباطبایی نکات فنی لازم را به بازیکنان گوشزد کردند و بر اجرای درست خواسته‌های کادرفنی تأکید داشتند.

*بعد از پایان تمرین و هنگام خروج از ورزشگاه، تماشاگران با ازدحام مقابل درب خروجی با بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم امید عکس یادگاری گرفتند.

*آخرین تمرین تیم فوتبال امید در اردوی بندرعباس، صبح فردا برگزار می‌شود و عصر فردا اردو به پایان می‌رسد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.