مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: کن استید که نتوانست در اردوی بندرعباس حاضر شود، در اردوی بعد تیم ملی امید در امارات حاضر می‌شود.

عباس علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد بحث حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در مرحله دوم انتخابی المپیک، گفت: قرار است بعد از اردوی بندرعباس، هادی طباطبایی به روسیه سفر کند و با باشگاه رستوف جهت حضور سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی مذاکره داشته باشد تا آنها را به همکاری با تیم ملی امید راضی کنیم. متأسفانه تا به الان موفقیتی در این رابطه نداشتیم، ولی امیدواریم با کمک فدراسیون رضایت این باشگاه را جلب کنیم.

وی درمورد وضعیت حضور علیرضا جهانبخش و مذاکره با باشگاه آلکمار، اظهار داشت: باشگاه جهانبخش کاملاً مخالفت کرده و کار مذاکره با آنها کمی پیچیده‌تر است. آنها به خاطر اینکه بازی‌ها در فیفادی نیست و جهانبخش یکی از مهره‌های تأثیرگذار تیم‌شان است، با حضور او مخالف هستند، ولی تلاش می‌کنیم تا رضایت این باشگاه جلب شود.

مدیررسانه تیم ملی امید تأکید کرد: قرار است وکیلی بگیریم تا او با سفر به هلند، کار مذاکره با آلکمار را دنبال کند. امیدواریم فدراسیون و کمیته المپیک هم در این راستا کمک کنند تا بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.

علیپور در مورد دیپورت شدن کن استید از فرودگاه امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: مربی بدنساز تیم ملی امید به‌دلیل اینکه دو گذرنامه داشت، در فرودگاه دچار مشکل شد و نتوانست وارد ایران شود. او از اردوی امارات کنار تیم ملی امید خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: برای هماهنگی بیش‌تر تیم ملی امید با باشگاه‌ها، ممکن است یک روز زودتر از موعد مقرر، تیم به ایران بازگردد. قرار بود تیم امید ۳ دی‌ماه به ایران بازگردد که به احتمال زیاد این بازگشت یک روز زودتر اتفاق می‌افتد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.