سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان می‌گوید بازیکنانش بعد از شکست مقابل بم از نظر روانی بهم ریخته‌اند و باید برای بازی آینده روی این موضوع کار شود.

مریم جهان‌نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست تیمش مقابل شهرداری بم در هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: بازی با بم برای ما بسیار سخت بود. بم در نیم‌فصل دوم تیمش را تقویت کرده و با چند بازیکنی که جذب کرده بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند، در مقابل ما اصلا خوب بازی نکردیم.

وی افزود: نیم‌فصل اول را به خوبی پشت سر گذاشتیم، اما با این شکستی که داشتیم جایگاه‌مان در جدول تغییر کرده است. باید بتوانیم همان روند خوب نیم‌فصل اول را ادامه دهیم. روز دوشنبه در هفته سیزدهم مقابل شهرداری سنندج به میدان می‌رویم. دور رفت را باخته بودیم، اما در این هفته میزبان هستیم و باید با برد مقابل این تیم برای بازی با ملوان آماده شویم. بازیکنان ما روحیه خود را از دست داده‌اند و باید برای بازی با شهرداری سنندج روی آمادگی روانی آنها کار کنیم.

سرمربی شهرداری سیرجان در ادامه در پاسخ به این سوال که باشگاه در نیم‌فصل قراردادهای شما را چه مقدار پرداخت کرده، اظهار داشت: اوایل فصل همه بازیکنان ما ۳۰ درصد از قراردادشان را گرفتند. ما با مدیرعامل مشکلی نداریم، اما رکود همه شهرداری‌ها در کشور مشکلاتی را به وجود آورده است.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.