اصفهان- دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دیدار امروز خود مقابل سپاهان، شایسته پیروزی بود و به هدف خود دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رشید مظاهری شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی مقابل سپاهان اصفهان در نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: خوشحال هستم که تیم ما با پیروزی مقابل سپاهان در بازی امروز، به فینال این رقابت‌ها دست پیدا کرد زیرا این مسابقه برای بازیکنان تیم ما از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه پیروزی این مسابقه ما را به قهرمانی مسابقات جام حذفی نزدیک‌تر کرد، تصریح کرد: خوشحال هستم که این اتفاق صورت گرفت و در نهایت با پیروزی مقابل سپاهان، به فینال راه پیدا کردیم.

دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: ما به دنبال آن بودیم که با توجه به شکست گذشته مقابل سپاهان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، در این مسابقه به پیروزی برسیم و این اتفاق در بازی ما صورت گرفت زیرا بازیکنان انگیزه بسیاری در این زمینه داشتند.

وی درباره شرایط ضربات پنالتی اضافه کرد: به هر حال ضربات پنالتی همواره دارای شانس هستند اما من در این ضربات، با شانس ۵۰ درصد عمل نمی‌کنم و بیشتر به تجربیات مربیان و به خصوص داوود فنایی در مهار این ضربات اتکا می‌کنم.

ذوب‌آهن شامگاه سه‌شنبه با پیروزی ۴ بر یک مقابل سپاهان در ضربات پنالتی نیمه‌نهایی جام حذفی، به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.