با آغاز هفته پنجم لیگ ستارگان قطر در حساس‌ترین دیدارها تیم ام‌صلال برابر تیم مسیمیر و تیم العربی مقابل تیم لخویا قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اتمام هفته چهارم لیگ ستارگان قطر تعطیلات دو هفته‌ای فیفا آغاز شد که تمام تیم‌های باشگاهی جهان در استراحت بودند و تیم‌های ملی در حال انجام بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ و یورو ۲۱۰۶ بودند، اکنون بار دیگر لیگ ستارگان قطر  هفته آینده شنبه ۲۵ مهرماه آغاز می‌شود که به خاطر وجود بازیکنان ایرانی ملی‌پوش و غیر ملی‌پوش کشورمان دارای اهمیت بالایی است.

شنبه در اولین روز از هفته پنجم لیگ ستارگان قطر تیم ام‌صلال که در این فصل آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم‌ملی کشورمان را در ترکیب خود دارد به مصاف تیم مسیمیر قعر جدولی که محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس در این فصل برای آن توپ می‌زند، می‌رود که جدال این دو بازیکن کشورمان در این دیدار جالب خواهد بود.

در دیدارهای دیگر در این روز تیم الاهلی که در این فصل دو بازیکن ایرانی به نام‌های مجتبی جباری و پژمان منتظری را در ترکیب خود دارد مقابل تیم الخریطیات قرار می‌گیرد، تیم الخور به مصاف تیم الریان صدرنشین می‌رود و در آخرین دیدار از اولین روز  از هفته پنجم لیگ ستارگان، تیم الوکره مقابل تیم السیلیه که لوسیانو ادینهو آقای گل فصل پیش لیگ برتر کشورمان را در ترکیب خود دارد، قرار می‌گیرد.

 

یکشنبه در آخرین روز از هفته پنجم لیگ برتر قطر، در حساس‌ترین دیدارها تیم السد که ژاوی هرناندز کاپیتان سابق کاتالان‌ها را در ترکیب خود دارد مقابل تیم قطر قرار می‌گیرد و تیم الغرافه که در این فصل مسعود شجاعی برای آن توپ می‌زند به مصاف تیم الجیش می‌رود و در آخرین دیدار از هفته پنجم لیگ قطر ،تیم العربی به همراه اشکان دژاگه مقابل تیم قدرتمند لخویا قرار می‌گیرد.

 

جدول دیدارهای هفته پنجم لیگ ستارگان قطر به وقت محلی به شرح زیر است:

 

شنبه ۲۵ مهرماه

 

الاهلی - الخریطیات                  ۱۷:۳۰

الخور - الریان                          ۱۷:۳۰

الوکره - السیلیه                      ۱۹:۴۵

مسیمیر - ام‌صلال                    ۱۹:۴۵ 

 

یکشنبه ۲۶ مهرماه

 

الغرافه - الجیش                     ۱۷:۳۰

السد - قطر                          ۱۷:۳۰

لخویا - العربی                       ۱۹:۴۵

 

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.