قم - سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان این که صبا پس از تعطیلات به تیم بهتری تبدیل می‌شود، گفت: خستگی عامل از دست دادن بازی در اواسط نیمه دوم مسابقه با پدیده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی چهارشنبه شب در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و پدیده مشهد که با نتیجه یک بر صفر به سود صبا در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز بهترین بازی صبا از ابتدای فصل را دیدیم و تیم ما با ارائه یک بازی بهتر نسبت به مسابقات پیشین نشان داد بتدریج به تیم بهتری تبدیل می‌شود و می‌توانیم با بهره‌مندی از تعطیلاتی که در پیش است به وضعیت بهتری برسیم.

وی افزود: صبا این توانایی را داشت که در‌‌ همان نیمه اول کار را تمام کند اما چند موقعیت خوب داشتیم که از دست دادیم و در یک موقعیت نیز توپ به تیرک دروازه حریف برخورد کرد و برتری ما تا اواسط نیمه دوم پابرجا بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: از اواسط نیمه نخست، تیم پدیده شرایط بهتری پیدا کرد و توانست خود را به دروازه ما نزدیک کند اما تعویض‌های ما و به میدان آمدن عبدالکریم اسلامی و فرشید باقری بار دیگر جریان بازی را به سود صبا عوض کرد و توانستیم به گل برسیم.

دایی بیان داشت: در بازی امروز از روش‌های مختلفی برای گلزنی استفاده کردیم و تاکتیک ما در نیمه نخست حرکت از عمق بود که حاصل آن موقعیت تک به تک اوسانی در نیمه اول بود اما پس از آن، پدیده دفاع خود را عقب کشید و ما به توپ‌های بلند روی آوردیم.

وی عنوان کرد: خستگی عامل از دست دادن بازی در اواسط نیمه دوم بود اما این خستگی طبیعی است و باید شرایط صبا را در نظر گرفت و بدون شک شرایط تیم رفته رفته بهتر می‌شود و می‌توانیم پیروزی‌های بیشتری کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: حامد لک امروز بازی بسیار خوبی ارائه داد و روی موقعیت حریف در نیمه اول بهترین واکنش را داشت و در صورتی که این روند را ادامه دهد می‌تواند به بهترین دروازه‌بان ایران تبدیل شود و حتی برای تیم ملی نیز ثمربخش باشد.

دایی در مورد اعلام عدم حضور در بازی ستارگان گفت: تصمیم من در این زمینه قطعی است و من قصد دارم در کنار تیمم باشم و به صبا کمک کنم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.