قم - سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه در بازی مقابل صبا بر خلاف جریان بازی گل خوردیم، گفت: داور اشتباه تأثیرگذاری نداشت و قضاوت خوبی انجام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مهاجری چهارشنبه شب در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و پدیده مشهد که با پیروزی صبا با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز بازی خوبی از هر دو تیم مشاهده کردیم و موقعیت‌هایی که در بازی روی دروازه دو تیم رخ داد نشان دهنده سطح بالای بازی و جذابیت آن بود.

وی افزود: فکر می‌کنم امروز از نظر کیفی بازی خوبی ارائه دادیم البته تیم صبا هم بازی بسیار خوبی انجام داد و موقعیت‌های گل فراوانی خلق کرد اما درست در دقایقی دروازه‌ ما باز شد که توپ و میدان در اختیار ما بود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تا حدود دقیقه ۶۰ صبا تیم بر‌تر میدان بود اما تعویض‌هایی انجام دادیم که به تیم ما کمک کرد به بازی برگردد و بتواند میانه میدان را از حریف بگیرد با این حال روی یک اشتباه در جایگری در دفاع، در دقایق پایانی امتیاز بازی را از دست دادیم.

مهاجری بیان داشت: مساوی نتیجه‌ای عادلانه‌تر برای این بازی بود و اگر در دقایقی که حریف بر‌تر از ما بود گل می‌خوردیم می‌توانستم این اتفاق را هضم کنم با این وجود سعی می‌کنیم نقاط ضعف را پوشش دهیم و در هفته‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

وی عنوان کرد:‌‌ همان طور که صبا تمریناتش را دیر‌تر از موعد آغاز کرد، پدیده هم فرصت زیادی برای بستن تیم خود نداشت و تیم ما تنها چند روز پیش از صبا کارش را آغاز کرد و تعطیلات در پیش، می‌تواند به آماده سازی تیم ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد درباره وضعیت داوری تصریح کرد: داور اشتباه تأثیرگذاری نداشت و قضاوت خوبی انجام داد.

Euro Football Fantasy Leaderboard
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.