باور بازیکنان بارسلونا به جبران شکست بازی رفت سوپرجام اسپانیا از عناوین اصلی روزنامه‌های اسپانیاست.

به گزارش ایسنا، روزنامه مارکا تیتر نخست خود را به رافائل بنیتس اختصاص داد و نوشت: "سرمربی رئال مادرید یک هافبک دفاعی برای تقویت تیم در این پست می‌خواهد. بنتیس همچنین به دنبال یک مهاجم است."

این روزنامه به حضور کاسیاس در دیدار نخست پورتو در لیگ برتر پرتغال هم اشاره داشت و نوشت، کاسیاس در این بازی گلی دریافت نکرد و عملکرد خوبی داشت. پورتو با نتیجه ۳ بر صفر ویتوریا گیمارش را شکست داد.

مارکا به حضور چشمگیر بازیکنان و مربیان اسپانیایی در لیگ برتر هم نگاهی داشته است.

پیروزی ۳ بر صفر آتلتیکو مادرید مقابل رئال بتیس و کسب جایزه کارّانسا از عناوین این روزنامه است. جکسون، خیمنس و کوره‌آ در این بازی گلزنی کردند.

مارکا به دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا اشاره دارد:‌ بیلبائو به نوکمپ می‌رود تا مقابل بارسلونا که با بحران در خط دفاعی روبه‌رو است، بازی کند.

آس تیتر نخست خود را به پیروزی آتلتیکو مادرید و کسب جایزه کارانسا اختصاص داد. الیور در این بازی درخشید.

تحسین کاسیاس از سوی ۵۰ هزار تماشاگر و پیروزی پورتو در اولین بازی لیگ از عناوین این روزنامه است.

آس به حیرت مطبوعات دنیا از عملکرد ضعیف خط دفاعی بارسلونا اشاره داشت.

روزنامه اسپورت تیتر نخست خود را به بازیکنان بارسلونا اختصاص داد. اینیستا، ماسکرانو، آلوس و پیکه بر این باورند که می‌توانند شکست ۴ بر صفر را در بازی رفت برابر بیلبائو جبران کنند. آلوس گفت: مردم به ما اعتماد دارند. اینیستا هم عنوان کرده است: برای این تیم چیزی غیرممکن نیست. پیکه هم می‌گوید: ۹۰ دقیقه بازی در نوکمپ باقی مانده است و من به آن باور دارم.

این روزنامه به آنالیز شکست بارسلونا مقابل بیلبائو اشاره دارد. تغییرات در ترکیب اشتباه بود. همچنین دریافت ۸ گل در ۲ بازی و ۷ اشتباه در خط دفاعی باعث این شکست شد.

نحوه جبران نتیجه بازی با بیلبائو عنوان اصلی روزنامه موندو دپورتیوو است. بازیکنان تیم به جبران نتیجه باور دارند. لوییس انریکه اشتباه‌های تیم را مرور کرد. بارسا از حمایت ۸۵ هزار هوادار برخودار خواهد شد و در نهایت این تیم به ۱۵ گلزن خود در فصل گذشته امیدوار است.

این روزنامه به ادامه جنگ سرد میان فان‌خال و دخیا اشاره داشت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.