جانشین حراست مرکزی وزارت ورزش و جوانان گفت: مقدمات فروش بلیت الکترونیکی در استادیوم‌های کشور بر اساس شماره صندلی فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی سازمان لیگ، مهدی فروتن، جانشین حراست مرکزی وزارت ورزش و جوانان در مورد اجرای طرح فروش بلیت بر اساس شماره صندلی، با سایت رسمی سازمان لیگ گفت: یکی از مطالبات چندین ساله تماشاگران مسابقات ورزشی و همچنین کارشناسان و اهالی ورزش، فروش بلیت مسابقات ورزشی بر اساس شماره صندلی است، امری که چندین دهه در کشورهای مختلف اجرایی شده اما به جهت موانع و مشکلات عدیده تاکنون در کشور انجام نشده است.

این مقام مسئول افزود: بر همین اساس حراست وزارت ورزش و جوانان با همکاری سایر مجریان برگزاری مسابقات از جمله فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتبال، نیروی انتظامی، مدیران عامل باشگاه‌ها، مدیران مجموعه‌های ورزشی، کمیسیون ورزش شورای امنیت کشور و اصحاب رسانه قصد دارد نسبت به اجرای این طرح ملی اقدام کند.

فروتن خاطرنشان کرد: در همین راستا و به منظور تکریم و احترام به خواست تماشاگران فوتبال مقدمات فروش بلیت الکترونیکی در استادیوم‌های کشور بر اساس شماره صندلی انجام و به همین منظور جلسات هماهنگی با دستگاه‌های مختلف و مدیران حراست ادارات کل ورزش و جوانان استانهایی که دارای تیم لیگ برتری هستند برگزار شد.

 جانشین حراست مرکزی وزارت ورزش و جوانان در ادامه نشست هماهنگی مدیران حراست استان‌ها، این طرح را مثبت ارزیابی کرد و  افزود: با اجرای موفق این طرح یکی از دغدغه‌های دیرینه تماشاگران مسابقات ورزشی در ورزشگاه آزادی و در آینده‌ای نزدیک در ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز، غدیراهواز، نقش جهان یا فولاد شهر اصفهان و ثامن مشهد برطرف خواهد شد.

فروتن تصریح کرد: تجربیات کشورهای مختلف نشان داده اجرای این طرح ضمن ایجاد نظم و آرامش در ورزشگاه موجب احترام به حقوق تماشاگران و افزایش ضریب امنیتی مسابقات خواهد شد و از سوی دیگر از بروز بازار سیاه در مسابقات حساس ملی و باشگاهی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

در اجرای این طرح که از اقدامات موثر وزارت ورزش و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است مقرر شد در مرحله نخست فروش بلیت الکترونیکی مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی صرفا با ارائه کارت ملی و از طریق سایت و محل‌های اعلامی صورت پذیرد و از فروش بلیت الکترونیکی داخل استایوم در آینده‌ای نزدیک ورزشگاه خودداری خواهد شد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.