بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز دیدار تیم‍‌های نفت تهران و صبای قم به سمت دایی رفته و دسته گلی را به وی تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های نفت تهران و صبای قم از هفته دوم لیگ پانزدهم که در ورزشگاه تختی در حال برگزاری بود، حاشیه‌هایی در پی داشت که در زیر خواهید خواند.

* پیام صادقیان که به تازگی به جمع نفتی‌ها پیوسته است، قبل از شروع دیدار به نیمکت صبا رفت و دسته گلی بسیار زیبا را تقدیم دایی کرد و با او خوش و بشی مفصل انجام داد. همچنین تمام بازیکنان نفت تهران به نیمکت صبا رفته و با علی دایی خوش و بش کردند.

* علیرضا منصوریان به سمت دایی همبازی‌اش سابقش در تیم ملی رفت و با او خوش و بش کرد. ضمن اینکه محمد قاضی، هاشم بیگ‌زاده و امیرحسین صادقی به نیمکت نفت رفته و لحظاتی با منصوریان صحبت کردند.

* مدیرعامل صبای قم، علی چینی و برخی دیگر از مسئولان دو تیم در جایگاه ویژه حضور داشته و بازی را تماشا می کردند.

* کمتر از هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی حضور داشتند که عده‌ای منصوریان را تشویق کرده و عده ای دیگر علی دایی را.

* سرمربی صبا خودروی گران‌قیمتش را در محل پارک عمومی قرار نداده بود و آن را با هماهنگی مسئولان در نزدیکی یکی از پله‌های ورزشگاه تختی گذاشته بود.

* چند تن از لیدرهای استقلال برای تشویق منصوریان به ورزشگاه تختی آمده و به شدت او و دیگر بازیکنان پیشین استقلال را که در تیم صبا  حضور داشتند، مورد تشویق قرار دادند.

* طرفداران صبا حامد لک را مورد تشویق قرار داده و از او به‌عنوان حامد عابدزاده یاد می‌کردند. این هواداران اعتقاد داشتند او می‌تواند همانند عابدزاده یک دروازه‌بان بزرگ در فوتبال ایران باشد.

* ارسلان مطهری به دلیل آسیب دیدگی شدید از ناحیه ترقوه، به همراه کادر پزشکی نفت تهران با آمبولانس عازم بیمارستان شد تا هر چه زودتر تحت مداوا قرار بگیرد.این مصدومیت مطهری به بازی نفت و الشباب برمی‌گردد که در بازی امروز این مصدومیت تشدید شد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.