اشرف پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در نطقی آتشین به دلایل واگذار نشدن استقلال و پرسپولیس پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اشرف پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی که در جمع سردبیران ورزشی داشت درباره موانع خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس سخن می گفت، با انتقاد از این نظر که مدام همه می گویند نمی توان این دو تیم را واگذار کرد، گفت: «من هم می توانم مثل همه حاضرین در این نشست بنشینم و بگویم این کار شدنی نیست اما نمی توانم این حرف را بزنم. من هم می دانم کلی مشکل وجود دارد اما قانون مرا موظف کرده تا شرایط واگذاری را فراهم کنم. ما ۴ بار در این مدت مزایده را برگزار کردیم. کاری که هیچ کس جرات انجامش را نداشت. »

او سپس درحالی که رو به کاظم جلالی نماینده سرشناس مجلس شورای اسلامی و رئیس مرکز پژوهش های مجلس کرده بود گفت: «آقای جلالی ما در مجلس همکار بودیم و من به خوبی با طرح های مختلف آشنایی دارم. به همین دلیل می دانم وقتی یک نماینده که در هیات مدیره یکی از این دو تیم بود و نامش را همه شما می دانید راه افتادند ۱۳۵ رای برای طرحی دو فوریتی جمع کردند، چه معنایی می دهد. ما ۲ ماه است که منتظریم ببینیم این طرح دو فوریتی چیست اما جوابی نشنیدم. حتی نمی گویند محتوای این طرج چه چیزی است و تکلیف ما را مشخص نمی کنند.» او در ادامه گفت این مجلس است که باید تکلیف حق پخش را مشخص کند و تا این اتفاق نیفتد این تیم ها نمی توانند به پول برسند. او تاکید کرد: «تا درآمدهای تیم ها از طریق حق پخش تامین نشود، این نابسامانی حل نمی شود و افرادی می آیند که از جایی دیگر پول می آورند تا اینجا خرج کنند و اوضاع همین است.»

اگرچه دکتر کاظم جلالی هم در این نشست به عنوان عضو عالی و میزبان مراسم نشست و همه نکات را به دقت گوش کرد تا به همراه همکارانش به فکر یک راه حل باشد. البته همراهان دکتر جلالی در مجلس در توضیح به بخش اول انتقادات پوری حسینی گفتند: «طرح دو فوریتی مجلسی ها متوقف شده و از نظر مجلس دیگر این طرح منتفی است چون هیات رئیسه جلوی این طرح را گرفته است.»

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.