ایکر کاسیاس برای طرفداران رئال مادرید نامه خداحافظی نوشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دروازه‌بان اسطوره‌ای باشگاه رئال مادرید پس از ترک برنابئو به پورتو پیوست. او در صفحه اجتماعی خود نوشت: ۲۵ سال پس از دفاع از دروازه بزرگترین تیم جهان، سخت ترین روز زندگی ورزشی من فرارسیده است: باید از جایی خداحافظی کنم که همه چیز به من داده است. در طول این سال‌ها، ما زجر کشیده‌ایم، خندیده ایم، گریه کرده ایم و زمان‌های خوبی با هم داشتیم. من همیشه باشگاه را دوست داشته ام و باشگاه نیز متعهدانه پای من ایستاده بود، برای هردو زمان‌های خوب و بد وجود داشت. این باشگاه تنها ورزشکار بودن را به من نیاموخت، بلکه من را به سوی انسانی بهتر هل داد. به من کمک کرد تا رشد کنم، ارزش‌هایی را به من القا کرد که باید از آن‌ها دفاع کرد: احترام، روح تیمی، تعهد، فروتنی ... و من تلاش کرده ام تا درهر جایی به عنوان نماینده رئال مادردید انعکاس دهنده این ارزش‌ها باشم.

امروز دوست دارم به خصوص به تمام هم تیمی‌هایم اشاره کنم. در تمام این سال‌ها ما لحظات خاص و تکرارنشدنی‌ای را با هم تجربه کردیم، هم تیمی‌هایی که با هم یک خانواده را تشکیل دادیم و اشک‌های شوق و غم را با هم به اشتراک گذاشتیم. من دوستان فوق العاده ای را ترک می‌کنم، اما می‌دانم هرجا که باشم می‌توانم همیشه به آن‌ها تکیه کنم و دوست دارم تا آن‌ها هم روی من حساب کنند. مربیان و کادر آن‌ها همواره معلمان من بوده‌اند، بهترین‌های دنیا: دوست دارم از همه آن‌ها تشکر کنم، برای نصیحت‌هایشان، درکشان، با تجربه و حرفه ای بودنشان. از همه آن‌ها چیزهای بسیاری آموخته ام. دوست‌ دارم از همه کارکنان تشکر کنم: آن‌ها همیشه آماده بودند برای حمایت از من و حل کردن مشکلاتم.

و تمام عشق من برای پدر و مادر و خانواده ام، کسانی که با تلاش و از خودگذشتگی به من کمک کرده اند تا این سفر را آغاز کنم. و بالاتر از همه، همسر و پسرم، چرا که آن‌ها هر روز در کنار من بودند، در هر لحظه از دوران پرهیجان زندگی من.

و آخرین کلمات من، می خواهم این کلمات را به شما اختصاص دهم، هواداران رئال مادرید، که هیج مرزی ندارند. متشکم برای حمایت‌های بی دریغتان، که به من اجازه دادید همه جام‌ها را بالای سر ببرم، همه پیروزی‌ها را کسب کنم، کاپیتان شما باشم، برای اینکه در تمام لحظات خوب و بد حضور داشتید، برای اینکه دست من را گرفتید و من را بلند کردید. من را به عنوان یک دروازه بان بد یا خوب به خاطر نسپارید ... من را به عنوان یک شخص خوب به خاطر بسپارید، با تمام نواقصش.

بسیار از شما متشکرم، هیچ وقت فراموشتان نمی کنم و هرجا که باشم فریاد خواهم زد: «زنده باد مادرید!!!»

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )