چهارشنبه، روز پر خبر مادرید بوده و رئالی‌ها حسابی سر و صدا به پا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از آن الکونفیدنشیال، خبر انتقال رسمی دخیا را اعلام کرد و گفت او کهکشانی‌ شده است، سایت های دیگر هم دست به کار شده اند و خبرهایی از مادرید را بر خروجی خبرگزاری خود قرار داده اند.

سایت مارکا اعلام کرده است ایکر کاسیاس، طی یک مراسم با شکوه تا روز جمعه از رئال مادرید جدا می شود. این مراسم در برنابئو برگزار می‌شود و  ورود برای عموم آزاد است. شماره ۱ رئال مادرید در حضور رسانه ها، فلورنتینو پرز و تعدادی از بازیکنان به همراه خانواده کاسیاس با هواداران خداحافظی کند. مراسمی که ورود هواداران رئال مادرید به آن آزاد می باشد و هدف این است که از تلاش ها و زحمات ایکر مقدس در دوران حضورش در مادرید تقدیر شود. به گفته یکی از منابع در این مراسم خطاب به کاسیاس گفته می شود که ما قصد نداریم با تو خداحافظی کنیم چرا که درهای باشگاه همیشه به روی تو باز است.

رادیو کوپه، در خبری دیگر اعلام کرده است رئال مادرید پیشنهاد ۱۴۰ ملیون یورویی منچستر یونایتد برای جذب گرت بیل را رد کرده است. این انتقال مدت هاست بر سر زبان هاست و رئال بارها اعلام کرده است که گرت بیل فروشی نیست. 

دیلی میل نیز در گزارشی خبر داده که یوونتوس برای به خدمت گرفتن ایسکو، حاضر است ۳۰ میلیون یورو پرداخت کند. رئال به این پیشنهاد اعتنایی نکرده و اعلام کرده است ایسکو از ستاره های آینده اسپانیا و البته رئال مادرید  است. 

همچنین سایت رسمی باشگاه، خبر از تمدید قرارداد دنی کارواخال تا سال ۲۰۲۰ داد. به این ترتیب کارواخال و دنیلو دو رقیب پست دفاع راست خواهند بود و آربلوآ از این تیم جدا می‌شود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.