بازیکن فصل گذشته نفت تهران پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس، گفت: امیدوارم برای پرسپولیس مثمر ثمر واقع شوم و روی اهدافی که در این تیم دارم، تمرکز می‌کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال کامیابی‌نیا پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشحالم که به تیم بزرگ پرسپولیس آمدم. من پیش از این تمایلم را برای حضور در این تیم بزرگ نشان داده بودم. صحبت‌های خوبی شد و با علی اکبر طاهری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) صحبت‌های خوبی انجام دادیم. امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا او قرار است جایگزین محمد نوری در پرسپولیس شود؟» افزود: تمام تلاشم را می‌کنم و دوست دارم که برای پرسپولیس مثمر ثمر واقع شوم.

بازیکن فصل گذشته تیم نفت تهران در پاسخ به این پرسش که «هدف او برای حضور در پرسپولیس چیست و آیا او برای پیشرفت به این تیم آمده است؟» خاطر نشان کرد: مطمئناً همین‌طور است و اگر این‌طور نبود، به پرسپولیس نمی‌آمدم. بر روی اهدافی که برای خودم دارم، تمرکز ویژه‌ای می‌کنم.

کامیابی‌نیا در خصوص همکاری با برانکو ایوانکوویچ و دعوت به تیم ملی، گفت: پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده و در این مساله شکی نیست. برانکو ایوانکوویچ بازی‌های سال گذشته من را دیده که من در لیستش قرار گرفتم و مسلماً نظر ایشان روی من مثبت بوده است. مطمئناً اگر پرسپولیس خوب نتیجه بگیرد، به تیم ملی ما هم کمک می‌شود.

وی در رابطه با ناراحتی قنبرزاده مدیرعامل تیم نفت از برخی بازیکنان این تیم، گفت: جا دارد که من از آقای قنبرزاده تشکر کنم چون در باشگاه پرسپولیس که بودم، ایشان با من تماس گرفت و اعلام کرد آن مبلغی که با آنها توافق کرده بودیم را نمی‌توانند پرداخت کنند. حتی من از باشگاه نفت ۶۵ درصد پول گرفتم و این اطمینان خاطر را به ما دادند که بقیه پول را پرداخت کنند.

کامیابی‌نیا در پایان درباره زمان حضورش در تمرین پرسپولیس هم گفت: از فردا در تمرینات شرکت می‌کنم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.