قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: شنیدن خبر برکناری هیچ چیزی را برایم تغییر نمی‌دهد و ناراحت نمی‌شوم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین نژادفلاح در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: جلسات خوبی با سجادی و وزیر ورزش داشتیم و اجازه دهید جمع بندی این جلسات را خودشان اعلام کنند. قرار است امروز هم نشست دیگری با سجادی در خصوص مسائل باشگاه پرسپولیس داشته باشم و امیدوارم مشکلات هرچه زودتر حل شود. 

وی تاکید کرد: در حال حاضر مشکل اصلی باشگاه پرسپولیس نداشتن پول است، باید ببینیم در شرایط فعلی از چه شیوه‌‌ای برای اداره باشگاه می‌توانیم استفاده کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد باشگاه پرسپولیس را مانند استقلال اجاره بدهند، گفت: جمع‌بندی ما در این خصوص در حال انجام شدن است و به زودی نتیجه آن را اعلام می‌کنیم، مهم این است که اتفاق خوبی رقم بخورد تا پرسپولیس مثل فصل‌های قبل فرصت‌ها را از دست ندهد. خوشبختانه شاهدیم که وزیر ورزش و سجادی وقت و زمان خوبی را برای اینکه در جریان مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد، صرف می‌کنند.

نژادفلاح اظهار داشت: نباید از این نکته غافل شویم که سرنوشت فصل آینده پرسپولیس به آنچه در چند روز آینده اتفاق می افتد بستگی دارد، امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد تا مثل گذشته شاهد نتایج ناخوشایند پرسپولیس نباشیم.

وی اعلام کرد: تمرینات تیم از تاریخ ۲۹ و ۳۰ خرداد آغاز خواهد شد و در این بین هم ما با بازیکنان خود و تیم‌های دیگر مذاکرات‌مان را شروع کرده‌ایم و نمی‌گذاریم از فصل نقل و انتقالات عقب بمانیم. 

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص انتقادات برانکو از وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس و دریافت نکردن مطالباتش اظهار داشت: برانکو حق دارد ناراحت باشد چون ۳ ماه در پرسپولیس کار کرده اما پول نگرفته است، او حتی هزینه رفت و برگشت به کشورش را نیز خودش داده و ما حتی پولی به او ندادیم تا سوغاتی بخرد و با خودش به کشورش ببرد. 

نژادفلاح تاکید کرد: برانکو حق دارد که مواردی را در این زمینه مطرح کرده و ارائه کند.

وی درباره وضعیت مالی پرسپولیس گفت: ممکن است تمام پولی که اسپانسر می‌دهد، تأمین کننده هزینه‌های باشگاه نباید. رفت و آمدها در پرسپولیس فصل گذشته زیاد بوده و من از زمان حضورم نتوانسته‌ام بازیکنان جدیدی بگیرم. من به خاطر عشق و علاقه به پرسپولیس در شرایط سخت مسئولیت را پذیرفتم. ۶ مدیرعامل در یک فصل بالای سر تیم بودند و در آن شرایط وارد شدم و کادر فنی جدید را آوردم تا از نگرانی‌ها کم کنم.

نژادفلاح ادامه داد: برنامه‌ریزی خوبی برای فصل جدید کرده‌ایم و اگر منابع مالی توسط وزارت ورزش یا خود باشگاه تأمین شود، مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت. امیدوارم وزارت ورزش مبالغی را در قالب هر عنوانی که شده در اختیار ما بگذارد تا بدهی برانکو را پرداخت کنیم و به بازیکنان نیز پول بدهیم. قرار بود به برانکو پیش پرداخت بدهیم اما هنوز یک ریال هم به او پرداخت نکرده‌ایم. امیدوارم در هفته جاری مطالبات این مربی را بدهیم تا او نیز به ایران بازگردد.

قائم مقام پرسپولیس درباره اظهار نظر برخی بازیکنان مبنی بر اینکه تا زمانی که پول نگیرند، قرارداد نمی‌بندند، عنوان کرد: پرسپولیس آنقدر بزرگ است که هر بازیکنی که نمی‌خواهد، به این تیم نیاید. نباید در رفتار و برخوردهایمان تضاد باشد. بازیکنان موقع پول گرفتن حرفه ای هستند اما در برخورد با هواداران اینگونه نیستند. حالا که تیم در این شرایط سخت قرار گرفته واقعاً چه باید کرد؟ نمی‌شود که در این وضعیت باشگاه به دنبال اسپانسر بود. بنابراین کسانی که بخواهند در پرسپولیس باشند، این کار را انجام می‌دهند. بازیکنان تیم ۷۰ درصد از قرارداد خود را گرفته‌اند و فقط ۳۰ درصد طلب دارند.

نژادفلاح درباره عدم پرداخت پول به نوراللهی بابت هزینه عمل جراخی اظهار داشت: آن چیزی که مهم است، این است که بالاتر از قرارداد این بازیکن به او پول داده‌ایم. اگر باشگاه پولی پرداخت نمی‌کرد، اشکال داشت.

وی درباره شایعه کنار گذاشتنش از پرسپولیس گفت: هر آمدنی یک رفتنی دارد. من راحت می‌آیم و راحت هم می‌روم. شنیدن خبر برکناری هیچ چیزی را برایم تغییر نمی‌دهد و ناراحت نمی‌شوم. هر کسی که به پرسپولیس بیاید، خوشحال می‌شوم. تا زمانی که حضور داشته باشم، تلاشم را می‌کنم. به فکر رفتن نیستم و این مسئله تأثیری در رفتارم ندارد. شاید این موضوع بر رفتار اسپانسر و بازیکنان موثر باشد.

قائم مقام پرسپولیس خاطرنشان کرد: سال‌هاست که هواداران پرسپولیس توقع قهرمانی دارند، اما این اتفاق رخ نداده است. حیف است که ۳۰ میلیون هوادار نگران بسته شدن یک تیم ۲۵ نفره باشند. المپیک با آن عظمتش فراموش می‌شود و الان افراد زیادی از این بازی ها اتفاقات زیادی را به یاد ندارند، اما شرایط فوتبال متفاوت است و مردم همه چیز را به دقت بررسی می‌کنند. وزارت ورزش باید این موضوع را بداند و به دنبال خوشحال کردن آنها باشد.

نژادفلاح درباره واگذاری این دو باشگاه گفت: فوتبال باید به سمت خصوصی شدن برود، اما گفته بودم که مخالف واگذاری آنها به این شکل هستم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.