مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: هواداران تراکتورسازی به خاطر اینکه از حق آنها دفاع جانانه‌ای نشده است ناراحت هستند.

محمدحسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حواشی این روزهای تراکتورسازی گفت: این روزها چند موضوع بین مردم مطرح است و به عنوان نماینده شورای شهر وقتی با مردم صحبت می‌کند این مسائل را متوجه می‌شوم. مردم ابتدا به خاطر اینکه اینکه کسی به طور دقیق از مواضع تراکتورسازی دفاع نمی‌کنند ناراحت هستند و مورد دومی که آنها بیان می‌کنند این است که حتی اگر با علیرضا فغانی به خاطر اشتباهاتی که انجام داد برخورد کند این مسئله سودی برای آنها ندارد. این دو مورد ولوله‌ای در شهر به راه انداخته و بین مردم مطرح می‌شود.

وی افزود: می‌دانم حتی برنامه استقبال از حسن روحانی در تبریز تحت شعاع اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر قرار گرفت. بنده در پیامکی به استانداری پیشنهاد کردم برای آرام کردن فضا و اینکه اتفاق تلخی که برای تراکتورسازی افتاد جبران شود رئیس‌‌جمهور کمک مالی ۵ میلیاردی به تراکتورسازی کند تا در کنار بودجه خود باشگاه تیمی قوی برای حضور در لیگ برتر سال آینده و لیگ قهرمانان آسیا بسته شود.

مدیرعامل سابق تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که منظورش از عدم دفاع از حق تراکتورسازی به سعید عباسی است اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که ما داریم این است که مدتی است در تبریز صدای واحد نمی‌شنویم. شروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان، حسین ششگلانی رئیس هیات فوتبال و ... صحبت‌های مختلف و ضد و نقیضی در مورد اتفاقات هفته پایان لیگ برتر مطرح کردند و در این میان فقط مدیریت باشگاه بحث خاصی را بیان نکرده است. به دلیل اینکه این صحبت‌ها مدیریت نشده نمی‌توان دفاع خوبی از حق تراکتورسازی کرد. متاسفانه مدیریت واحد در این اعتراضات وجود ندارد و این مشکلات به وجود می‌آید.

جعفری در ارتباط با اینکه به عدم حضور مستمر عباسی در تبریز انتقاد می‌شود عنوان کرد: این مورد یکی از مسائلی است که مردم روی آن اعتراض دارند و درجاهای مختلف این مشکل را بیان می‌کنند. عباسی ارتباط کمی با رسانه‌ها دارد و همین مسئله با انتقاد مردم روبرو شده است.

وی در مورد اینکه آیا او هم معتقد به حضور مدیر بومی است، عنوان کرد: زمانی که جمشید نظمی از مدیریت باشگاه تراکتورسازی کنار رفت در صحبت‌های خود اعلام کردند مردم با مدیریت بومی ارتباط بهتری برقرار می‌کنند چراکه می‌توانند به طور مستقیم او را ببینند و با یکدیگر صحبت کنند.

مدیرعامل سابق تراکتورسازی در ارتباط با اینکه این تیم در دو سال گذشته ۴ مدیرعامل عوض کرده و آیا فکر نمی‌کنم تغییر جمشید نظمی تصمیم اشتباهی بود اظهار داشت: چیزی که ما در مورد رفتن نظمی از مدیرعاملی تراکتورسازی می‌دانیم این است که او اعلام کرد نمی‌خواهد تن به ذلت دهد و با توجه به اینکه هیات مدیره باشگاه تغییر کرده بود و نمی‌توانست با آن کنار بیاید از مدیرعاملی باشگاه استعفا کرد. به شخصه فکر می‌کردم با رفتن نظمی و رسول خطیبی تراکتورسازی با حواشی فراوانی روبرو شود که تیم به نابودی کشیده شود ولی نمی‌توان در این مورد مدیریت خوب سعید عباسی را رد کرد که توانست روند تیم را رو به رشد نگه دارد.

وی در مورد اینکه این روزها به حضور برخی از اعضای خانواده عباسی در باشگاه انتقاد می‌شود و در برخی سایت‌ها شایعه شده که یکی از افرادی که در این مورد منتقد است جعفری مدیرعامل سابق تراکتورسازی است که خودش از اعضای خانواده در باشگاه استفاده می‌کرد گفت: اینکه برادر سعید عباسی در باشگاه سمت گرفته بحثی است که نمی‌توان خیلی به آن ایراد وارد کرد. حتما این فرد توانایی لازم را دارد که هیات مدیره با حضور او مخالفت نکرده است. در زمان من هم می‌گفتند جعفری از پسر خود در باشگاه استفاده می‌کند. معمولا مدیران از افراد اطراف خود که به آنها اطمینان کافی دارند بیشتر استفاده می‌کنند.

جعفری در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم خواسته هواداران جوابگویی باشگاه و دفاع جانانه از حق و حقوق هواداران تراکتورسازی است تا مسببان اتفاقات تبریز مشخص شود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.